Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 marca 2012

Diva.

Nieco bardziej gotycka stylizacja, w której główną rolę gra spódnica londyńskiej marki Diva, zakupiona w sh. Bardzo podobnie ubrana byłam na pokazie gorsetów Snow Black Corsets podczas Vintage & Fetish Show w Poznaniu (oczywiście gorset miałam wtedy od projektantki). Niestety nie mam żadnego zdjęcia ukazującego tamtą stylizację w całości, a ponieważ chciałam pokazać na blogu jak wtedy wyglądałam, odtworzyłam ją w domu.
Gothic styled outfit with special appearance of a Diva skirt, bought in sh of course.
 
 
 

Spódnica – Diva
Bluzka – nn,
Gorset – Absynt,
Buty – Centrum,
Rękawiczki – Restyle,
Fascynator – DIY.

14 komentarzy:

  1. Rozkwitnęłaś na wiosnę! :-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jaka dama! spódnica rewelacyjna! i ten gorset - pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny zestaw! Spódnica jest piękna, świetnie komponuje się z gorsetem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorset marzenie *___* A co ładnego masz na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki wynalazek, trochę cienia do powiek i trochę pomadki. Do zdjęć się sprawdza ale trudno mi powiedzieć jak jest z trwałością na ustach. Raczej niewielka :)

      Usuń
  5. You are awesome, Lady in Black!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem bo jest idealnie w Twoim stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że bez gorsetu sukienka straciłaby swój urok. A tak jest z charakterem i pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie - jak marzenie. Ależ mi się ten zestaw podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...