Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 marca 2012

Joyride II.


Dawne to były czasy, kiedy nikt nie zamykał samochodu, ba nawet nie montowano zamków w drzwiach. Swoją drogą ciekawi mnie, czy wtedy nie było złodziei samochodów? Bo kto oglądał Vabank wie, że przestępczość też wtedy istniała i miała się świetnie :) Nasze czasy nie wnoszą nic nowego w tej materii…
Once upon a time no one locked their car, they didn’t even mount door locks... By the way, I wonder if there wasn’t any car thieves then? Didn’t they hear of Bonnie and Clyde? Well, I guess that nowadays we don’t bring anything new in this matter ...
 Fotograf: Tomasz Głaz.
 Fotograf: Marcin Wróblewski.

12 komentarzy:

  1. rewelacyjnych zdjęć ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, wspaniałe zdjęcia. Jestem ciekawa jak się prowadzi takie zabytkowe auto. Co do kradzieży to chyba zależy od rejonu i wypasu bryki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne fotki! bardzo mi się podobają!
    Pozwoliłam sobie się porządzić i dodać bloga do obserwowanych.
    Pozdrawiam!
    Lona z bloga Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zdaje się, że jesteś 100 obserwującą. Bardzo mi miło :)

      Usuń
  4. wtedy albo była drobnica (kieszonkowcy) albo okradało się banki... samochód był zbyt widoczny (nie każdy miał, a ten co miał był znany) i się nie opłacało kraść...
    nie pytaj skąd wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też tak właśnie pomyślałam ale zawsze jestem ciekawa innych opinii.

      Usuń
  5. fantastyczne fotografie...ta sesja samochodowa jest chyba jedna z moich ulubionych na Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie wnoszą? Wnoszą, teraz panie kierowcy mają zdecydowanie krótsze spódnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice serie with old car...
    Best regards from France,

    Pierre

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie - znowu! :P Musisz sobie sprawić takie autko :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...