Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

19 marca 2012

Retro Pasjonaci./ Retro Passion.

Po krótkiej przerwie wracam do blogowania. Mnóstwo ciekawych planów na przyszłość, zaowocuje, mam nadzieję, mnóstwem ciekawych zdjęć do pokazania tutaj. W końcu muszę jakoś wynagrodzić czytelnikom zaniedbanie :)
W niedzielę miałam przyjemność poznać miłośnika retro samochodów i właściciela zabytkowego Opla z 1936 roku. Marcin wraz z żoną postanowili wybrać się na przejażdżkę swoim automobilem i wpadli na cudowny pomysł, aby zabrać mnie ze sobą. Przyznaję, jestem zachwycona, w trakcie jazdy czułam się jakbym podróżowała w czasie – stare łódzkie kamienice, zabytkowy samochód i retro stylizacja pozwoliły mi na chwilę przenieść się w przeszłość. A jakie Opelek robi wrażenie! Przyciąga tłumy ciekawskich gapiów i paraliżuje ruch na ulicach (dobra, nieco przesadziłam, ale niewiele), a aparaty fotograficzne idą w ruch… 
After short break I’m back. Hope you missed me :)
Last Sunday I had an amazing opportunity to make a trip with Marcin and his lovely wife in their automobile: Opel from 1936. It was literally a time travel – historic buildings, vintage car and retro clothes made me feel like I really was in 40’s. And I admit the car is just amazing, all the people we passed by were staring, pointing at us and making photos :)
Z Emilią. Foto: Marcin Wróblewski.
Z Emilią. Foto: Marcin Wróblewski.
Z Emilią i Marcinem. Foto: Rafał Mateja.
W czasie naszej wyprawy odwiedziliśmy Plac Kościelny, Plac Wolności, aby uciekając przed zgiełkiem i ciekawską gawiedzią dotrzeć w końcu na Księży Młyn. Zdjęcia z tej przejażdżki  będę zamieszczać sukcesywnie na blogu, więcej zdjęć znajdziecie również tutaj: Retro Pasjonaci – Łódź oraz Moje Miasto Łódź. Przy okazji polecam te strony wszystkim łodzianom i miłośnikom stylu retro. A gdyby ktoś miał ochotę na ślubną przejażdżkę w stylu retro niech zajrzy tutaj: Ślub z Charakterem.
More photos from our ride will appear on my blog. And for more you can check there: Retro Pasjonaci – Łódź and Moje Miasto Łódź.

11 komentarzy:

  1. Super! Jaka przyjemna rozrywka na weekend. Sama chętnie skorzystałabym z takiego zaproszenia. Muszę przyznać, że zdjęcia są bardzo klimatyczne! Łódź rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, bardzo ciekawe zdjęcia ;))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny samochód:) i super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Świetny samochód i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. You make the 40s come alive in these photos, Lady in Black. Have a wonderful week, dear friend!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości. I pomyśleć, że jeździliście po Łodzi - muszę się pilniej rozglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski, BOSKI klimat! :))) Wyglądasz przepięknie :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...