Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

25 kwietnia 2012

Back to Black.


 Za oknem wiosna (wreszcie) ale ja wrócę jeszcze do zdjęć z sesji z Ultramarine. Ich pierwszą odsłonę pokazałam jakiś czas temu: Paint it Black. Tym razem zgodnie z obietnicą wersja retro. Muszę się przyznać, że robi mi się zimno na samo wspomnienie tej sesji… Tego dnia było zaledwie kilka stopni powyżej zera, padał grad, a ja spędziłam kilka godzin na dworze a potem w nieogrzewanym pomieszczeniu mając na sobie dość skąpy strój. Do dziś nie mogę się rozgrzać, tak wtedy zmarzłam :)
Spring - it came (finally) but I’ll go back to photos from the session with Ultramarine. First part of them I showed some time ago: Paint it Black. As I promised, this time I’m showing retro stylization. I must admit, that I feel cold at the mere mention of this session... It was very cold day, only few degrees above zero and I spent several hours in an unheated room wearing very thin clothing. 
 
Photos, MUA - Ultramarine,
Model, stylization - me.
Spódnica – od krawcowej,
Sukienka (pod spodem) – Pretty Girl,
Gorset – Absynt,
Pończochy – nylony.pl,
Rękawiczki – Ko-moda.

18 komentarzy:

  1. Wow! Cudowne zdjęcia!! Mają niesamowity klimat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, nie mogę przestać się zachwycać. Tak pięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I am always so stunned by your pictures!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwijasz się w niesamowitym tempie! Bosko i bardzo klimatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super, genialnie *-*


    zapraszam do mnie i do wziecia udzialu w konkursie : http://hahoda.blogspot.com/2012/04/konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu jak Adele:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekło mnie pierwsze zdjęcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę, czuję ten klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewidentnie ta współpraca to był świetny pomysł, efekty są olśniewające. Najbardziej podoba mi się trzecie zdjęcie, drapieżne retro też pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity efekt - pęknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  12. czyżby onyx od ewy michalak? czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...