Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

17 maja 2012

‘Allo ‘Allo!


Pamiętacie ten serial? Uwielbiałam go, okazuje się, że nie ja jedna. Kilka dni temu wzięłam udział w małej plenerowej sesji zdjęciowej inspirowanej właśnie ‘Allo ‘Allo!
Listen very carefully, I shall say this only once. A few days ago I took part in a petit photo shoot inspired by a British sitcom 'Allo' Allo!
Nie zabrakło zatem Rene, Yvette oraz Michelle z ruchu oporu, a także Helgi :) Nie pytajcie dlaczego akurat ja zostałam czarnym charakterem… Przedstawiam zatem kilka zdjęć backstage’owych autorstwa Emilii Białeckiej. Sesja właściwa, wraz ze stosowną mroczną i niezwykle skomplikowaną historią, godną serialu, pojawi się w odpowiednim czasie. Więc słuchajcie uważnie, bo nie będę powtarzać: Nocny Jastrząb znowu nadaje!
Of course there were Rene, Yvette and Michelle of the Resistance, and Helga :) Don’t even ask me why exactly I had to act a villain... Anyway I present a few backstage pictures by Emily Białecka. I hope to show the rest of the photos from our meeting soon.

13 komentarzy:

  1. I ja również jestem fanką serialu:-). Świetny pomysł.
    Drugie zdjęcie, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Renee! Cudny pomysł, Helga wymiata. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł na sesję, drugie zdjęcie super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, drugie zdjęcie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heldze brakuje Herr Flicka: Helgo, możesz mnie pocałować :-)

    Pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no pewnie, że pamiętam!!! a gdzie "myjtki zykynnicy"? ;)
    absolutnie genialny pomysł na sesję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia na poprawe humoru ;>

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja nordycka uroda w takiej ozdobie robi wielkie wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak świetna zabawa, czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za miłe słowa. Widzę, że to jeden z tych seriali, który znają absolutnie WSZYSCY. Zabawa faktycznie była przednia, jak tylko będę miała zdjęcia to zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...