Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 maja 2012

Burning Heart.


Sukienki Lady Carotty już dawno zwróciły moją uwagę. Wreszcie pojawił się sklep z sukienkami w stylu pin-up naszego rodzimego projektu i produkcji. Ale tak się złożyło, że dopiero niedawno stałam się właścicielką jednej z nich, cudownie czarnej o wdzięcznej nazwie Burning Heart. No i z miejsca się zakochałam, sukienka ma doskonały krój, jest świetnie uszyta z dobrej jakości materiału (uprzedzam pytania – nie zostałam przepłacona, naprawdę się zakochałam). Z resztą oceńcie sami.
Lady Carotta is a polish brand of dresses in the pin-up style. I bought one called Burning Heart and I immediately fell in love with it. This dress is great, beautiful and good quality (believe me, I wasn’t paid to write this, I really love this dress). Just see yourself.

Photography – Konrad Gawrysiak,
Model, make-up, stylization – me.

Sukienka – Lady Carotta,
Pończochy –Seduction Couture Bicolore, nylony.pl,
petticoat - Allegro,
Buty – Centro.

17 komentarzy:

  1. fajna sukienka i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow fajna ta sukienka, ten dekolt w ksztalcie serca jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerewelacyjna sukienka! Jakby była na Ciebie szyta.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zdjęcia świetne !wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej sukience!Ostatnie zdjęcie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze w niej wygladasz.

    I ja zasadzam sie na jedna z ich sukienek, bede musiala to zalatwic podczas jakiegos pobytu w Polsce. :)

    A jesli chodzi o sukienki retro podkreslajace to co w naszej kobiecej naturze jest najpiekniejsze, to polecam z czystym sumieniem sukienki Hybrid (tutaj mozesz zobaczyc mnie w jednej z nich: http://tinyurl.com/c3nblgx

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, czerwona halka z tiulu - rewelacja. Lubisz bawić się modą zapraszam do mnie (blog o projektowaniu itp...) http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się
    projekty Carotty są genialne
    już niedługo sama się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są boskie :D Każde kolejne zachwyca coraz bardziej.
    Sukienki Lady Carotty bezdyskusyjnie są cudowne. Ale mam wrażenie - z różnych zdjęć, nie tylko Twoich - że chyba trochę spłaszczają biust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę mówić tylko za siebie - trochę spłaszcza. Ale ja mam zawsze problem z sukienkami, musiałabym brać rozmiar większą, żeby pasowała w biuście - każda biuściasta wie o czym piszę :/

      Usuń
  10. Dzięki za wszystkie komentarze :)
    @ Karolina, SnowBlackCorsets - koniecznie kupcie, sukienki zdecydowanie są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kiedys kupie. :)

    Wiem o czym piszesz (w kontekscie splaszczonego biustu). Wiele sukienek jak pasuje w biuscie, to w pasie za szerokie, a jak w pasie dobra i dobrze lezy, to biust sie nie miesci. :) Dlatego ja tak zakochalam sie w Hybrid, bo lezy idealnie. Poza tym mozna trafic ladne sukienki (i w ogole ciuchy), ale niestety nie wintage w Pepperberry - oni maja genialny patent regularnych rozmiarow w trzech rodzajach - dla biusciastych, bardziej biustastych i najbardziej biustaciastych. ;) Mam od nich jedna kiecke stylizowana na lata 60-te - lezy idealnie! :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za namiary na te biuściaste kiecki, poszukam sobie w Internecie.

      Usuń
  12. Cudowny zestaw! Piękna sukienka i urocze dodatki (ta kokarda!), i nawet wnętrze butów pasuje czerwienią :D Czy może to pięty od pończoch? A trzecie zdjęcie jest zachwycające, bardzo promienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A ta zagadkowa czerwień to wzmocnienia na piętach przy pończochach, jest jeszcze czerwony szew, ale akurat chyba na żadnym ze zdjęć nie jest widoczny.

      Usuń
  13. sukienka jest przepiękna! wspaniałe zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie jest super :) "Zapędzona w kozi róg" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...