Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

25 maja 2012

Rendez-vous.


W magnoliach nie byłam sama, umówiłam się tam na małą schadzkę. Moja druga połówka to Karo (http://www.maxmodels.pl/arry.html), świetna modelka i szalona dziewczyna. Uwielbiam ją i jestem pewna, że jeszcze nie raz zaprezentuję tutaj nasze wspólne zdjęcia, kto wie, może bardziej odważne niż dziś… Ale póki co delikatne zdjęcia, kobieca czułość, siostrzeństwo.
My lovely other half is Karo (http://www.maxmodels.pl/arry.html), a great model and a wonderful girl. I adore her and I'm sure that I will present here more photos with her soon. But for now delicate pictures of femininity, sensitivity and sisterhood.
 
 
 
 
Zdjęcia, MUA - Lange'L
Modelki - Karo & Ina,
Stylizacja - własna.

13 komentarzy:

  1. Kurcze, a dla mnie troche niewiarygodne. :( Fajne dziewczyny, wystylizowane, ale te dlonie jakies takie jakby z innej bajki, szczegolnie na drugim zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. eee ostro?? zmysłowość i kobiecość po prostu... piękne zdjęcia!

      Usuń
  3. magnolie, kobiety, zmysłowość
    kolejna niesamowita sesja

    OdpowiedzUsuń
  4. Arry ma zdecydowanie fajny biust
    Podoba mi się jej zdjęcie na maxmodels w nylonach z czerwoną manszetą (najbardziej podobają mi się wzmocnienia stóp oczywiście :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, dość zmysłowe siostrzeństwo... Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...