Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 maja 2012

Stalowe magnolie / Steel Magnolias.


Przyznaję bez bicia, nie mogę się zdecydować, która zdjęcia pokazać tu najpierw. Kwiecień i maj obfitowały w sesje zdjęciowe. Wiosna, pogoda, plenery, zieleń– nie trzeba chyba tłumaczyć, że po zimie wszyscy fotografowie, modelki oraz blogerki uwijają się jak te pszczółki. A ja z nadmiaru materiału na bloga dumam jak ten osiołek od owsa i siana…Ale niech tam. Dziś na warsztat idą magnolie – oczywiście z Rogowa. Na tą sesję zdjęciową troszkę się wprosiłam, a dobre dusze nie miały serca mnie wyrzucić, no voila.
April and May were full of photo shoots. It’s obvious that spring and beautiful weather are perfect for open air photos. So all the models, bloggers and photographers bustle about busy as a bee.These photos among beautiful white and pink magnolias were taken in the Rogów Arboretum.
 

 
Postanowiłam, niczym Alfred Hitchcock stopniować napięcie, dlatego też zdjęcia z moją cudowną drugą połówką będą następnym razem. Dziś tylko mała zapowiedź ;) .
I decided to grade a tension (like Alfred Hitchcock) and I’ll show pictures with my lovely other half next time. Today, only a little teaser ;)
Zdjęcia, MUA - Lange'L
Modelki - Karo & Ina,
Stylizacja - własna.

7 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, ciekawy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba makijaż! Wyglądasz pięknie i naturalnie, no cudownie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu biję brawo wizażystce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, romantyczna sesja, uwielbiam arboretum w Rogowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful blog! Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i wizażystko-fotografki.
    Thank you very much.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...