Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 czerwca 2012

Drobiazgi w stylu retro.


Bardzo lubię różne drobiazgi do domu w stylu retro i pin-up. A w związku z tym, że od pewnego czasu szeroko pojęty styl retro staje się coraz bardziej popularny, ku mojej radości przedmioty inspirowane pin-up’em pojawiają się w sklepach, po których bym się tego nawet nie spodziewała :) Ostatnio w moje łapki wpadły takie oto cudeńka, stojaczek znalazłam w Pepco, a notesik w Nanu-Nana – dodam, że obydwa sklepy mają naprawdę przystępne ceny.
No i mały bonus, sukienka z Pretty Girl – przez ich letnią kolekcję chyba na dobre porzucę czerń ;)  

12 komentarzy:

  1. Ochh, masz TĄ sukienkę! :D
    Bardzo mi się podoba, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie TĄ - musiałam pół miasta przejechać, żeby ją zdobyć :) Udało się.

      Usuń
  2. jej jaka śliczna sukienka <3
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. matko kochana, w pierwszej sekundzie myślałam, że stojaczek to prawdziwa sukienka i już monitor zaśliniłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym taką przytuliła, może jeszcze ktoś kiedyś uszyje :)

      Usuń
  4. Cudowne grochy! Ale stojaczek i notesik też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, jeszcze tylko buty w grochy i idę na grochowy odwyk :)

      Usuń
  5. Piękne drobiazgi. No i ta sukienka - dla Ciebie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na letnią wyprzedaż szafy na blogu
    http://www.lovexmoschino.blogspot.com
    New Look, Zara, H&M, ASOS i inne już od 8zł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...