Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

11 czerwca 2012

I żyli długo i szczęśliwie. / And They Lived Happily Ever After.


W każdym razie tego im życzę z całego serca. Ja natomiast miałam sposobność przywdziać kupioną na tę okazję sukienkę w groszki. Sukienka jest typowo letnia, bardzo lekka i zwiewna (którą to cechę bez pardonu wykorzystywał wiatr) – idealna na gorące dni.
This polka-dot dress I bought for my friend’s wedding. The dress is great for summer, very light and airy - perfect for hot days.
 
Dowcipniś wiatr - cały czas próbował pokazać to, co powinno pozostać zakryte ;)
Nylony Cervin Capri to najcieńsze pończochy jakie miałam okazję kiedykolwiek założyć. Grubości zaledwie 7 DEN są prawie niewidoczne na nogach – jestem nimi zachwycona.
Cervin Capri stockings are the thinnest nylons I have ever worn. They are almost invisible on the legs!
Sukienka - Orsay,
Pończochy - Cervin Capri, nylony.pl,
Buty, torebka - Allegro.

21 komentarzy:

  1. Skromnie, ale pięknie i z klasą :)
    To byłby grzech nie pokazywać takich nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience, grochy to ja w ogóle ubóstwiam.
    Nylony...coraz bardziej mam na nie ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do grochów przekonałam się niedawno. Teraz zasadzam się jeszcze na buty w grochy.

      Usuń
  3. ehh... nie bądźmy źli na ten wiatr ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne buty:) Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. boska sukienka <3 wyglądasz ślicznie i mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i buty wyrwały z mej piersi okrzyk zachwytu, prześliczne! A cała stylizacja też bardzo mi się podoba, twarzowe loczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, loczki to zasługa termoloków.

      Usuń
  7. pieknie wygladalas! cudnie to wszystko razem wyglada - i ponczochy jako zwienczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie i pinapowo. Cudne te nylonki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko 7 Den ? Nie boisz się o ich trwałość ? Na prawdę wyglądają jakby ich nie było :) Pewnie są cudowną opcją na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub to raczej spokojne wydarzenie, pończochy spokojnie wytrzymają :) A jak będzie z trwałością przy innych okazjach - jeszcze się okaże.

      Usuń
  10. Niesamowicie stylowo to wszystko razem wygląda, a fotograf ujął kwintesencję kobiecości. Ja serdeczni zapraszam na swoją stronę www.nylonstyle.pl wszystkie miłośniczki nylonów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. niezwykle kobieco i zmysłowo, uroczy krój sukienki,
    groszki to ja uwielbiam od dzieciństwa, a zestaw bieli i czerni w tym przypadku to wg mnie idealny duet

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak wyglądają te Cerviny z bliższej perspektywy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mógł wiatr troszeczkę pohulać , wspaniałe zdjęcie w tych delikatnych jak mgiełka nylonach, przyznam , że nie zetknąłem się dotychczas z taką grubością 7 den. Ujęcie bardzo niewinne a jednocześnie bardzo sensualne ! Czekam na dalsze sesje z niecierpliwościa ! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...