Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

4 czerwca 2012

Leopard prints.


Muszę przyznać, że nie jestem wielką fanką zwierzęcych wzorów – nie, że to coś złego, tylko zawsze lepiej wyglądają na zwierzakach, na mnie zdecydowanie gorzej… Ale ta marynarka spodobała mi się, kiedy tylko ją zobaczyłam. Ten mały panterkowy akcent przy mankietach dodaje jej uroku a cała stylizacja ma pazur.
I must admit that I'm not a big fan of animal prints - not that there is something wrong with it, but they always look better on animals than me... But I liked this jacket as soon as I saw it. This leopard print on the sleeve is great and it adds a bit of  spice to the styling.
No i ta podszewka.
Jeszcze słowo o butach, kupionych okazyjnie w sh, ta wysokość szpilki to dla mnie absolutne maksimum. Milimetr więcej i zrobię nawet jednego kroku :/ I od razu tytułem wyjaśnienia dla niewtajemniczonych – wiem, że nie zakłada się rajstop do butów z odkrytym palcem. Ale to nie są rajstopy, tylko pończochy nylonowe, a one tworzą własne prawa. Myślę, że miłośniczki nylonów się ze mną zgodzą :)
And one word about shoes I bought occasionally in sh, this the maximum height of the heels I can manage. One millimeter more and I can’t walk even one step :/
Marynarka – CH Ptak,
Top – jakiś staroć, nn,
Spódnica – szyta na miarę,
Pończochy – Cervin, nylony.pl,
Buty – Delicious, sh.

12 komentarzy:

  1. faaajna ta podszewka :D dodaje pazura całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nigdy nie byłam fanką, ale z czasem polubiłam ten motyw :)
    Bardzo fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kocham motywy zwierzęce, najważniejsze, żeby nie przesadzić. Ty wyglądasz bombowo! Marzę o takiej marynarce :)
    a pończochy wiadomo - mrauuuu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś nie napisała, to nie dostrzegłabym tej panterki - czyli spoko;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło naprawdę z klasą. Taki drapieżny pazurek. Wyglądasz doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki outfit!

    ja niestety nie lubię w ogóle butów z odkrytym palcem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiej grubości są to Cerviny ? Prosimy o więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za komentarze.
    Anonimowy - chyba 15, z tego co pamiętam. A zdjęć będzie więcej - pojawią się za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie baner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...