Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 czerwca 2012

Relaks z Avanti.

Kilka tygodni temu (ale ten czas leci) miałam niepowtarzalną okazję poleniuchować, pławić się w luksusach, no i jeszcze załapać na kilka zdjęć… A wszystko dzięki temu, że na kilka dni zostałam testerką Avanti i pojechałam wypróbować luksusowy hotel i spa pod Kielcami. Po szczegółowy opis wrażeń z pobytu odsyłam do najnowszego numeru Avanti, ja natomiast chciałabym się podzielić zdjęciami, które powstały przy okazji tego wyjazdu. 
A few weeks ago I had great opportunity to visit Odyssey Hotel Wellness & SPA. It's all due to the fact that I was testing their services for a shopping magazine Avanti. I won’t write here details, because it’s all in the magazine, but I want to share here some photos from my trip. 
 Zdjęcia: Alina Gajdamowicz
Jestem z tych zdjęć bardzo dumna. Alina, ich autorka, jest świetną fotograficzką, współpracującą nie tylko z Avanti i tym bardziej cieszę się, że znalazła czas dla mnie :) 
A poniżej dowód na to, że miałam również czas na relaks. 
 Zdjęcia: Alina Gajdamowicz
No i osoba, bez której to wszystko by się nie wydarzyło. Jeszcze raz dziękuję dziewczyny. 
 Zdjęcia: Alina Gajdamowicz

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i publikacji, i związanych z nią przyjemności :D Postaram się dopaść gdzieś Avanti, a póki co - bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie w basenie, po odwróceniu (wraz z laptopem) wygląda, jakbyś siedziała pod ścianą wody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę. Zazdroszczę takiego wypoczynku, zazdroszczę sesji, zazdroszczę długich nóg, figury i w ogóle wszystkiego ;-) Ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownieeee. Ja również zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale macie dobrze! Dziko zazdroszczę! A zdjęcia genialne, piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...