Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

6 czerwca 2012

The Wedding.


Wybieram się na ślub do zaprzyjaźnionej blogerki. Pomimo mojego umiłowania czerni oraz nazwy bloga, postanowiłam, że nie będę straszyć dziatek oraz nobliwych ciotek, strojem godnym Morticii Adams. Oto jakie wybrałam dodatki.
I'm going to friend's wedding tomorrow. Because I don’t want people to think of Morticia Adams when looking at me I won’t wear black. Here are the accessories, I’ll show the whole outfit soon.
Podobno dobieranie butów i torebki w tym samym kolorze już od dawna jest passe, dlatego uwielbiam takie zestawienia :) A całość stroju pokażę niebawem.
Buty, torebka – Allegro.

9 komentarzy:

  1. Wow, those shoes are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli przekorna dusza z Ciebie?;)
    Liczę, że pokażesz się w całości z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczylam pierwsze zdjecie butow, to pomyslalam, ze znow cos ze strefy kibica :) Faaaajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Jestem strasznie ciekawa stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, co to będzie za ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość stroju dziś zadebiutuje, ale bez szaleństw. W końcu dziś to Panna Młoda ma wszystkich przyćmić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich tego typu reguł dobierania strojów (odnosi się to też do niezakładania rajstop do butów bez palców z poprzedniego posta, zresztą z bardzo udaną stylizacją) mam raczej niechętny stosunek. Kto tak powiedział i dlaczego inni mają go słuchać? Jeśli ktoś potrzebuje wskazówek, żeby dobrze się ubrać, pewnie mu się to przydaje, ale ja generalnie traktuję je jak Kodeks Piracki: to raczej zbiór wskazówek, nie zasad ;) Ważne, żeby być ubranym schludnie, odpowiednio do okazji, nie nosić jawnie obraźliwych nadruków na odzieży i przy pewnych typach figury nie eksponować ciała nadmiernie, poza tym na poczekaniu nie przychodzi mi do głowy nic innego, do czego według mnie rzeczywiście wypada się stosować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...