Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

1 lipca 2012

Bumps & Grinds & Salome.


Tydzień temu odbył się Koncert Finałowy Szkoły Tańca Salome, w którym oczywiście również miałam przyjemność wziąć udział. Razem z dziewczynami z grupy burleski prezentowałyśmy dwie choreografie, byłyśmy słodkimi kociakami, żeby za chwilę zamienić się w rozrabiaki rodem z Chicago ;)
A week ago I took part in the final show of Salome Dance School. Together with the fellow girls from the group of burlesque we showed two routines. Once we were cute kittens, and in a few moments we turned into a naughty girls from Chicago;) 
 
Z naszą instruktorką - Anią.
Koncert podsumowuje całoroczną pracę szkoły, dlatego też można było zobaczyć różnorodne techniki, takie jak taniec brzucha, tribal bellydance, flamenco, bollywood, balet, modern jazz i burleska. Występowały zarówno instruktorki, jak i uczennice, początkujące i zaawansowane, słowem – dla każdego coś miłego.
There were dancing instructors and students, beginners and advanced. They showed a wide variety of techniques, such as belly dance, tribal bellydance, flamenco, bollywood, ballet, modern jazz and burlesque.  
Występ indywidualny instruktorki Aleksandry Wachacz
Burleska w wykonaniu założycielki szkoły - Anny Redlin.
Solówka - Anna Cuchra-Cukrowska
Występ indywidualny instruktorki Karoliny Kulińskiej

Występ indywidualny instruktorki Sharon Pietrzak
 Zdjęcia autorstwa niezrównanej Łucji Lange./ Photos by Łucja Lange.

8 komentarzy:

  1. piękne stroje i zdjęcia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - musiało być cudownie. Szkoda, że nie wiedziałam zawczasu - wpadłabym zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieszczałam informację na FB, zapomniałam wrzucić też na blog :(
      Mam nadzieję, że za rok to nadrobimy.

      Usuń
  3. Pięknie i szkoda, że na żywo nie widziałem. Piękny styl. Moja Pani zapewnia mi podobne atrakcje. Zakupiła ostatnio na nylonstyle.pl nylonki w kropki. Wygląda bosko. Podobnie zresztą jak wy. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...