Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

31 lipca 2012

Lost&Found

Właśnie rusza nowy wirtualny projekt, w którym również maczam palce: Lost&Found MEGA*ZINE. 

L&F MEGA*ZINE jest internetowym wydawnictwem prezentującym sztukę i kulturę. Znajdziecie tu poezję, prozę, dużo fotografii, malarstwa oraz dział vintage – czyli trochę staroci pod moją redakcją :) Główną zasadą naszych działań jest trzymanie się z daleka od tematów komercyjnych i finansowych. Uważamy, że sztuka powinna być dostępna dla każdego, kto chciałby po nią sięgnąć, nie tylko dla tych, którzy mogą za nią zapłacić.
Wszystkich, którzy tak jak ja kochają retro klimaty, rysują/piszą/garnki lepią i chcieliby się tym pochwalić na łamach magazynu, serdecznie zapraszam. Piszcie do mnie – temat przewodni jesiennego numeru to: KOBIECOŚĆ. 

Lost&Found MEGA*ZINE is a brand new project and I’m taking part in it. 

L&F MEGA*ZINE is a free space to show You art and culture. The main rule is to stay far away from the commerce. Art should be for everyone who would like to see it, not only for those who can pay for it. 
I’m a redactor of the vintage section. If You want to share Your work in our magazine feel free to contact me :) Main topic of the next issue is: Femininity.

11 komentarzy:

  1. Pozwoliłam sobie trochę zerknąć na te artykuły. I jestem wielce ucieszona. ; )
    Dorote Zaukaite (dobrze napisałam?) = mistrzostwo laleczkowe. Uwielbiam takie dzieła. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że się podoba :)

      Usuń
    2. Zgadzam się - w magazynie kilka rzeczy mi się podoba, ale muszę przyznać, że lalki najbardziej. To ten poziom mistrzostwa, przy którym jednocześnie pragnę przedmiotu i trochę cieszę się, że nie mogę go mieć, bo co, gdybym go uszkodziła? Zgroza!

      'co to tylko Kinder, Kuche i Kirche' - najpierw mnie to rozbawiło. Potem Gogle powiedziały mi, że to autentyk, a nie radosna twórczość... ale zmilczę.

      Usuń
    3. słynne 3xK - zadziwiające, jak wielu facetów nadal chętnie tylko tam widziałoby kobiety :(

      Usuń
  2. Bardzo interesujący artykuł, gratuluję. :) I świetny pomysł na tekst.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna inicjatywa! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł o Marlenie i Leni - przeczytałam jednym tchem.
    Resztę przejrzałam (póki co ;-) pobieżnie, ale różowe koty od razu przyszpiliły moją uwagę :D Zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło to słyszeć.

      Usuń
  5. Świetny projekt! Z przyjemnością przeczytałam artykuł, spodobało mi się tez malarstwo Darii Solar, oraz przede wszystkim te cudowne laleczki Dorote Zaukaite. Po raz pierwszy od dzieciństwa zapragnęłam mieć lalkę !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...