Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

5 lipca 2012

Summer dots – Pretty Girl.


Uff, jak gorąco! Ciężko znoszę upały, a na dodatek musiałam wbrew własnej woli pożegnać się z moją do tej pory bladą skórą. Przyznaję, że ratuje mnie tylko zimna woda (no dobra, raczej zimne piwo).  Nie narzekam, skąd, ale jedyne co mogłabym robić to leżeć w cieniu i czekać na wieczór…  
While the most of us enjoy the summer sun and high temperatures I only dream of shadow and cold water (OK, to be honest, cold beer). What’s more, I was forced to farewell my pale skin :( But no complains, I still love summer…
 
 
 Foto: Łucja Lange
Sukienka z letniej kolekcji Pretty Girl, choć ma typowo letni wzór i krój, jest uszyta z dość grubego materiału – ale i tak daje radę w upały. No i jeszcze kropkowane sandały – słodkie, choć mało praktyczne (mam na myśli wysokość obcasa, oczywiście). Zdjęcie z bujanym fotelem byłoby idealne, gdyby znalazła się tam jeszcze książka. Możecie mi jakąś polecić?
Dotty dress + dotty sandals = perfect couple (but not very practical, I mean high heeled sandals). On the photo I’m sitting in the rocking chair but to make this image perfect I need a book. Can you suggest me something to read? 
Sukienka - Pretty Girl,
Buty - Centro.

17 komentarzy:

  1. Buty podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuuuuuper buty! :)
    mała rada - do zdjęć nie unoś głowy, tylko raczej ją trochę opuszczaj, znaczy twarz, wtedy oczy wydadzą się większa i w ogóle twarz szczuplej będzie wyglądać, bo gdy unosić głowę, to automatycznie szyja wydaje się strasznie wielka, twarz też zyskuje na objętości... nie mówię tego ze złośliwości, tylko jako dobrą radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska stylizacja, uwielbiam to mrugnięcie okiem przy łączeniu kropek z kropkami :) Z książek to aktualnie czytam kolejny tom Gry o tron, strasznie wciąga! A z lekkich, humorystycznych, ale jednak wiktoriańskich klimatów zachwyciłam się jakiś czas temu serią "Bezduszna". Wampiry, wilkołaki, wyśmianie paranormal romance, boski humor - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie piękna ta sukienka! Zresztą - nie tylko ta w letniej kolekcji PG...
    Grrr... czemu oni takie fajne rzeczy szyją?! Wczoraj byłam w ich sklepie i omal się nie skusiłam na kolejne kwieciste kiecki (na domiar złego jest teraz promocja -50% na 2 rzecz). Ale jestem silna, jestem silna... nie dam się omamić... Tjaa.

    Wracając do Twojego zestawu - bardzo mi się podoba połączenie drobnych groszków na butach i większych krop na sukience - niby deseń się powtarza, ale różnica w wielkości sprawia, że ładnie to ze sobą współgra i nie powoduje poczucia przesytu - przynajmniej ja to tak odbieram ;-)

    P.S. Mnie też opaliło nad wodą bardziej niż chciałam, mimo stosowania filtrów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog dear. Amazing photos!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny retro klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam tak szybciutko blog (bo niesamowity upał!!) i Ty jesteś niesamowita :) ,brawo w dzisiejszych czasach jesteś i tobie podobne dziewczyny jak perełki :) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem totalnie zakochana! w butach, sukience, w całości! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kiecka, dobre zestawienie kolorów :)
    a jeśli chodzi o książkę - polecam Zadie Smith "Białe zęby" i "O pięknie", "Madame" Libery, Murakamiego, "Dziwny przypadek psa nocną porą" Haddona...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wszystkie komentarze, a szczególnie za książkowe typy. Urlop za pasem, będę miała szansę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno, ale masz świetne szpileczki. :) A o książkach mogłabym godzinami. Czytałaś Isabel Allende (nie tylko "Dom Duchów", ale od tego bym zaczęła? Z fantastyki choćby Pullmann, z wiktoriańskich klimatów - Peter Ackroyd czy Sarah Waters. Cudownego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeglądam zaległe posty gratuluję występów i relaksu:)
    Cudne te szpilki, szkoda że obcas taki wybujały. Grochy i kropki uwielbiam, zwłaszcza pomieszane ze sobą, zwłaszcza latem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz dziękuję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...