Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 sierpnia 2012

2 x Mohito!


Wczoraj udało mi się zrobić na dworze aż jedno zdjęcie, kiedy tylko wyciągnęłam aparat zaczęło padać :/
Tegoroczna wyprzedaż w Mohito okazała się zabójcza dla mojej kieszeni… A to dlatego, że niestety tak bardzo spodobała mi się sukienka z ich nowej kolekcji. Całe szczęście torebkę kupiłam już po wyprzedażowej cenie :) Idealnie pasuje do letnich strojów.
This year's sales in Mohito proved fatal to my pocket... And that's because, unfortunately, I fall in love with the dress from new collection. Luckily I bought the bag after the outlet price :) It goes well with summer dresses.
 
 
Nie jestem maniaczką sieciówek ale od pewnego czasu asortyment Mohito, Orsaya i Pretty Girl wpasowuje się idealnie w mój gust. Ich kolekcje inspirowane stylem retro są świetne. Oby tak dalej.
Sukienka, torebka - Mohito,
Buty - Boti,
Okulary - te co zawsze!

19 komentarzy:

  1. Świetna sukienka - będzie pasowała na wiele okazji. Torba też mi się podoba:)
    Byłam w Mohito ostatnio, ale trafiłam na jakieś wyprzedażowe resztki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, same resztki. Za to nowa kolekcja, hmmm :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna kieca! Uwielbiam te słodkie kołnierzyki :D

    Do listy ulubionych sieciówek dodam od siebie jeszcze Top Secret i Quiosque - od paru lat mają bardzo ciekawe kolekcje w stylu retro i dobre jakościowo materiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie, jakoś ostatnio zapomniałam o nich. Muszę zajrzeć, przy jakiejś okazji :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka godna uwagi, okrągły kołnierzyk i zakładki w pasie dodają jej lekkości - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze te słodkie guziczki :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  5. Kapitalnie wyglądasz w tej sukience. U mnie Mohito się nie sprawdza - trafiam miedzy dwa ich rozmiary, przez co rzadko wyglądam w czymkolwiek dobrze. Ale klimaty retro mają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A muszę wyznać, że ten fason mi wyjątkowo "podszedł". Miałam upatrzoną inną sukienkę na wyprzedaży a po przymierzeniu - porażka. Także doskonale cię rozumiem.

      Usuń
  6. Mała czarna jest dobra na wszystko, to są na pewno dobrze wydane pieniądze. W Mohito jakoś nie umiem się obłowić. Za to stosunkowo często kupuje coś w Orsay, mają ciekawe pomysły i dużo ładnych sukienek, choć trzeba uważać na jakość, bo bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienna kolekcja Orsaya zapowiada się ciekawie, zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości.

      Usuń
  7. ulala, jaka urocza mała czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ją oglądałam, ale postanowiłam czekać ;) Zwłaszcza, że na wyprzedaży upolowałam chyba z 5 sukienek :/
    Wyglądasz super, torebeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...