Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

31 sierpnia 2012

Familiada.


Nadchodzący wrzesień jawi się mi pod znakiem rodzinnych imprez. W każdy weekend czekają mnie czyjeś urodziny, rocznica, tudzież ślub. Ponieważ wszystkie spotkania będą prawie w tym samym gronie (czasem większym, czasem mniejszym), na każde z nich muszę mieć inną kieckę... Z myślą o tym, niczym pracowita pszczółka, robiłam „zapasy” przez całe lato. Część już pokazywałam na blogu, resztę będę pokazywać sukcesywnie przez cały wrzesień. Dziś tylko uchylam rąbka tajemnicy…
September for me is going to be fulfilled with family events. Every weekend I’m going to celebrate someone's birthday, anniversary or wedding. With this in my mind I collected dresses during whole summer. Some of it I have already shared on the blog, the rest I will show soon. Today I’m lifting a corner of the veil...
 

10 komentarzy:

  1. To będzie intensywny miesiąc ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką imprez rodzinnych, ale niektóre bywają fajne :) Przygotowania widzę pełna parą :)
    A skąd te czarne, boskie buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezy rodzinne mają to do siebie, że nie można nie iść :/
      Z Allegro, wylicytowane za bardzo fajną cenę.

      Usuń
  3. super :)
    zapraszam do mnie, gdzie trwa konkurs :)
    http://amadellaa.blogspot.com/2012/08/konkurs-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te czarne T-bary z kokardką! Uwielbiam ten fason i wciąż, bezskutecznie zresztą, poszukuję czegoś na wzór catwoman Louboutina - dałabym się pokroić za te buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są zachwycające, te czarne to chyba będą mi się śniły po nocach - godne pożądania!!!
    czekam na dalszy ciąg przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i na każde spotkanie inne nylony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w czarnych butach!
    M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...