Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 sierpnia 2012

The Secret Garden.


W opuszczonych zarośniętych ogrodach mieszkają tajemnicze czarodziejki. To one barwią kwiaty, czeszą potargane gałęzie i czule szepczą w ucho biedronki wtulone w pachnącą trawę…
In the abandoned gardens live mysterious sorceresses. They color the flowers, comb tangled branches and tenderly whisper in the ear of ladybug nestled in the fragrant grass ...
 
 
 
Baśniowe zdjęcia powstały w maju w Nieborowie. Stylizacja i makijaż to zasługa Łucji, tak jak i fotografie oczywiście. Ostatnio nieco zaniedbałam mój blog, wiadomo wakacje. Postaram się zamieszczać kolejne posty bardziej regularnie, choć cały mój wolny czas pochłaniają przygotowania do Pin Up & Burlesque Party, współpraca z dwoma internetowymi magazynami, no i zdjęcia na dodatek! Doba jest zbyt krótka ostatnio…
Mysterious photos were taken in May in Nieborów by Łucja Lange. She also did styling and make-up. Lately I neglected my blog a bit, you know holidays. I will try to write more regularly, though all of my free time is taken by preparation for Pin Up & Burlesque Party and cooperation with two online magazines. Day is too short lately ...

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie baśniowe zdjęcia. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podoba :) Wyglądasz jak prawdziwa czarodziejka z baśni! :D

    Urzekł mnie też cudny flakonik - uwielbiam takie cacka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, flakonik cudny, niestety nie mój :(
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Oj, ty czarodziejko - już wiem kto mi kwiaty w ogrodzie maluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie... cudowny klimat, gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z tym kolorowaniem kwiatków! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z maja, a ja się zastawiałam, skąd Ty wzięłaś bratki ;)
    Sesja piękna i czarowna, ciekawa jestem, czy masz tę sukienkę na własność, czy ja do zdjęć wypożyczyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Sukienka należy do mojej fotografki :)

      Usuń
  7. Nie pierwsza to piszę, ale cóż począć, skoro tak jest: przepiękna sesja! Podoba mi się malowanie kwiatów; i jak widać Lady in black sprawdza się nie tylko w czerni i mrocznych klimatach, łagodna dobroć tej bajkowej wróżki też jest wiarygodna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow - naprawdę poczułam się patrząc na te zdjęcia jak w bajce. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...