Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 sierpnia 2012

Wakacje.


„Wakacje, znów będą wakacje, 
Na pewno mam rację, wakacje będą znów.”

No i wróciłam do szarej rzeczywistości. Dziwne, jak zawsze na urlopie czas przyśpiesza, podczas gdy w pracy/szkole minuty ciągną się niemiłosiernie. Na pocieszenie zostały mi tylko zdjęcia :) Oraz dodatkowa pamiątka w postaci ślicznej fotki w samochodzie, którą właśnie wczoraj przyniósł listonosz. Mam tylko nadzieję, że kolejne do mnie nie dotrą :/

So… I’m back from my holidays. It’s strange how the time always speeds up when you are on holidays while at work/school minutes are like ages
 
 


12 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdzie nie wyjechałam w tym roku, więc bardzo Ci zazdroszczę! Wyglądasz promiennie :) Piękny kostium kąpielowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kostium to Change, firma i sklep odkryte dzięki Stanikomanii.

      Usuń
  2. wakacje... ;]taaak chcialabym je miec xD moze na jakis weekend ogarne wyjazd nie za drogi bo z kasa krucho w tym roku ;/ aczkolwiek jestem dobrej mysli ;) kurteczka ... hmmm... tez posiadalam ale zostala mi skradziona po raz drugi bo w mojej karierze juz mialam takie 2 :P trzeciej juz nie kupie ;) pozdrawiam, zazdroszcze urlopu ;)
    a co do zdjatka w aucie. jak juz przekraczac predkosc to tak by radar nie zdazyl zlapac :P milego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę z autem, zapamiętam ;)

      Usuń
  3. Przyspiesza, ale za to zazwyczaj wykorzystuje się go go dużo intensywniej. Współczuję fotki - ja nie prowadzę, ale Michał (choć nie szaleje specjalnie) po każdej dłuższej trasie zastanawia się, czy czasem mu takiej nie przyślą.
    Bardzo podoba mi się kostium, zwłaszcza dół kojarzący się z pasem do pończoch; chyba jeszcze nie widziałam takiego zabiegu, a to świetny sposób, żeby kostium wyglądał retro nie mając typowo pin-upowego fasonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie śliczny retro kostium. I na pewno piękny urlop.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kostium, fason jest genialny i urocza sukienka w groszki i paski, i ślady na piasku, i kocie w ukryciu... aż troszkę zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukieneczka w groszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze twierdziłam, że w czasie urlopu czas złośliwie przyśpiesza :) Bardzo mi się podobasz w tych kropeczkach-groszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. "It’s strange how the time always speeds up when you are on holidays while at work/school minutes are like ages."

    *haha* you are SO right! Love the pictures, especially the last one with the kitten- you look also fantastic though ;)
    Have a great week :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Your swimming suit is cute. Looks like you had a good time.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...