Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

10 września 2012

Lato/Summer.



Powoli zbliża się koniec ciepłych dni, Pani Lato będzie musiała ustąpić nadchodzącej Jesieni. Na jej powitanie szykuje bukiet mimozy i tuli zmęczone biedronki do długiego snu. Długie cienie spowijają ostatni ciepły letni wieczór… 
Autumn is slowly coming. Lady Summer tells us “farewell”, she takes a bouquet of mimosa and hugs tired ladybugs for a long sleep. Long shadows shroud the last warm summer evening ...
Ta sesja to kolejna część projektu Cztery Pory Roku, który realizuję wspólnie z Łucją Lange. Teraz czekamy na Jesień, Zima i Wiosna są tu i tu.
This session is another part of the Four Seasons Project, that I prepare together with Łucja Lange. Now we are waiting for the Autumn, Winter and Spring are here and here.
Zdjęcia, stylizacja, makijaż - LangeL,
Modelka - Ina.

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, szczególnie to z biedronką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w imieniu biedronki również.

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na jesień, bo to moja ulubiona pora roku. Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://nicmadrego.blog.pl/2012/09/06/z-cyklu-internet-zniesie-wszystko-szafiarki/

    Polecam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimy też jakoś znosi ;)

      Usuń
    2. też dostałam i anonimów nie zamieszczam :-)

      Usuń
  4. Cudne zdjęcia! Jeszcze raz zerknęłam na poprzednie sesje i wiesz, co jest w nich najlepsze (oprócz niezwykłej estetyki i klimatu oczywiście)? Wyglądasz znakomicie w każdej scenerii. Jesteś autentyczna zarówno jako chłodna Zima, jak i eteryczna Wiosenka. Jako Lato promieniujesz z kolei niezwykłym ciepłem i blaskiem :)
    Nie wiem, czy to kwestia profesjonalnego makijażu, czy Twojej "plastyczności", ale podoba mi się! I również czekam na jesień, bo wydaje mi się, że może być najtrudniejsza do przedstawienia ze względu na Twoją delikatną urodę. Chcę być zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz i postaram się, żeby Pani Jesień cię nie zawiodła.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog. Jesteś zjawiskowa. Cieszę się że tu trafiłam:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę i zapraszam częściej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Suuuuper, piękne lato w ciepłych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biedronka na nosku mnie rozbroiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny klimat zdjęć, makijaż artystyczny i ta biedronka, która zasnęła na twoim nosku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, biedroneczka nawet nie wie, jakie zachwyty wzbudza :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia i modelka.:) Ujęła mnie biedronka na nosie - oryginalna ozdoba;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na pyzoletka.blogspot.com, dopiero zaczynam, więc będę wdzięczna za odwiedziny i ciepłe słowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zajrzę z pewnością.

      Usuń
  10. Wonderful! Love the picture with the ladybird :)))
    Have a nice day,

    R.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, nastrojowe zdjęcia. Podziwiam Twoją suknię i niezwykły makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia, takie malownicze i pełne uroku
    biedronka na nosie jest rozbrajająca, uwielbiam biedronki tak na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, podobno gryzą, mnie nie - więc uwielbiam je z wzajemnością ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...