Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 października 2012

After - party.



Pin Up & Burlesque Party, wydarzenie na które czekałam od niemal pół roku, już za nami. Relacja wraz ze zdjęciami pojawi się na blogu niebawem, natomiast dzisiaj chciałabym zaprezentować kilka zdjęć z sesji, którą w całości można było zobaczyć właśnie podczas imprezy na telebimie. Autorką zdjęć jest moja przyjaciółka Łucja, która była również jednym z partnerów imprezy a pozuje wraz ze mną najlepsza współorganizatorka imprez na świecie – Vintage Girl.
Photo session: Lady in black and Vintage girl collaboration.

 
 
 
 
 

Zdjęcia – L'angeL
Modelki: Ina & Vintage Girl
Moja stylizacja:
Sukienka – Brit Style,
Czarne rękawiczki – Restyle,
Szpilki – Allegro,
Pończochy – Nylony.pl,
Pas do Pończoch – Greta VintageStore,
Gorset – Absynt,
Basque – Panache,
Toczek, czerwone rękawiczki – własność Vintage Girl.

15 komentarzy:

  1. piekne zdjecia :)
    super buty obu Pan i piekny OBG Vintage Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, jesteście najlepszą reklamą i wizytówką tej imprezy! Nie mogę się doczekać relacji, choć wiem, że będę strasznie ubolewać z powodu mojej nieobecności :( Już ubolewam :|

    A zdjęcia cudne - ostatnie to zdecydowany faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      No i obiecuję, że coś jeszcze zorganizujemy - wtedy nadrobisz stratę ;)

      Usuń
  3. Czy kobiety lubiace nylony lubia tez sie w nich kochac?
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłam się. Chyba nie nadążam.

      Świetna sesja, zwłaszcza zdjęcia w bieliźnie (nawiasem mówiąc zakrywającej znacznie więcej ciała niż przeciętny kostium kąpielowy, więc ja nie odczytywałabym tego jako zaproszenia do takich pytań) - erotyczne w starym stylu, z klasą i seksowne, a nie wyuzdane i niesmaczne. Chyba najbardziej podoba mi się ostatnie :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że sesja się podoba - sesja jest mocno stylizowana ale też uważam, że nie przekracza granic dobrego smaku, choć z drugiej strony dla każdego te granice pewnie leżą gdzie indziej ;)

      A pytanie Marka pozwolę sobie zostawić bez odpowiedzi. Czasem takie niedopowiedzenia są ciekawsze...

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, intrygujące, idealnie wystylizowane :) Musiałyście się świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miałyśmy dużo frajdy i fotografce chyba trudno było znaleźć ujęcia na których obie się nie śmiejemy od uch do ucha, co jednak nieco zepsuło by efekt :D

      Usuń
  5. Szóste od dołu licząc, to mój faworyt. Wygląda, jakbyś czyhała na niewinność Vintage Girl, a ona tak nie do końca rozumiała o co chodzi. BOMBA! Zapisałam je sobie na dysku w mojej galerii inspiracji.
    Reszta zdjęć też wspaniała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa, nigdy bym nawet nie marzyła o tym, że mogę kogoś inspirować.
      A VG nie jest wcale taka niewinna, na jaką wygląda ;)

      Usuń
    2. Domyślam się, że nie jest;)

      Usuń
  6. Obie wyglądacie zjawiskowo! Moje ulubione zdjęcie to to, na którym dajesz klapsa Vintage Girl;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...