Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

1 października 2012

Don't Stop Pin Up!


Kolejne dwa weekendy oferują dużą dawkę pin-up’u  i burleski.
Już w tę sobotę w Warszawie rozpoczną się dwudniowe Warsztaty stylizacji i wizażu Pin Up! Impreza zapowiada się bardzo ciekawie, dodam tylko, że w sobotę na sesji zdjęciowej spotkacie Pin Up Candy, Doris Cash oraz mnie :)

Natomiast w kolejną sobotę, 13 października w Łodzi, odbędzie się Pin Up & Burlesque Party. Zapowiada się gorąca noc!

5 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na fotorelację :)
    W Łodzi byłam i jeszcze raz dziękuję za rekomendacje. Odwiedziłam Niebieskie Migdały przy Placu Wolności i jestem oczarowana; przeuroczy wystrój i to opisowe menu! A cmentarz rzeczywiście jest przepiękny, zwłaszcza te duże rodzinne groby z własnymi placykami. Takie ostentacyjne bogactwo i całe rodziny skupione wokół centralnego pomnika ojca rodu wyglądają wręcz jak symbol jakiejś sagi z czasów pierwszych fabrykantów i działają na wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam z tymi miejscami w twój gust. Wygląda na to, że blogi mówią o nas więcej, niż same przypuszczamy :)

      Usuń
    2. Najwyraźniej :) Ucieszyłam się zwłaszcza z herbaciarni, bo herbatę piję nałogowo, a większość ludzi kiedy proponuje wyjście mówi 'na kawę' albo 'na piwo' (oba pijam sporadycznie).

      Usuń
  2. cute <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...