Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 października 2012

Warsztaty w stylu pin-up.



Jakiś czas temu wspomniałam na blogu o pin-up’owych warsztatach organizowanych przez studio fotograficzne Czarne–Białe. Dziś chciałabym pokazać efekty mojej wyprawy do Warszawy.  
Some time ago I mentioned of a pin-up workshops organized by photo studio Czarne-Białe. Today I would like to show you the results of my trip to Warsaw.
fot. A. Kędziora
fot. A. Kędziora
modelka: Agata
fot. Paulina Łyczkowska
modelka: Agata
fot. Paulina Łyczkowska
Wspaniała pogoda, ciekawe plany zdjęciowe i śliczne stylizacje w stylu pin-up, czy można lepiej spędzić sobotnie popołudnie? Można, jeśli na miejscu są jeszcze łakocie od firmy Pychotki Anny :) 
Great weather, interesting people and beautiful pin-up outfits, there’s no way you can enjoy your Saturday afternoon better :)
foto: e-vintage
foto: e-vintage
Apetyczne babeczki: Pin Up Candy, Doris Cash & Weronika.
Jestem bardzo wdzięczna organizatorkom za zaproszenie. To była świetna zabawa i okazja do spotkania wielu wspaniałych ludzi, modelek i fotografów. Mam nadzieję, że z niektórymi z nich będę miała przyjemność jeszcze nie raz współpracować!
I am very grateful for the invitation to this workshops. It was great fun and an opportunity to meet many wonderful people, models and photographers. I hope that in short time we will  work together again!
fot. Rafał Wójcik
Uwaga:
Gorąca informacja z ostatniej chwili! Szykują się kolejne warsztaty - tym razem w Łodzi. Zapraszam serdecznie w imieniu swoim i organizatorek! Więcej informacji o wydarzeniu: TUTAJ.

Spódnica – Greta Vintage Store,
Top – Promod,
Sweterek – Tesco F&F,
Pończochy – Cervin, Nylony.pl,
Szpilki – Allegro,
Toczek - Ciotka Ostra Art.

15 komentarzy:

  1. Świetne fotografie. Szczególnie podoba mi się ta z ciasteczkami :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.
    Dzięki za info.
    Nie mogłam pójść na Wasze pinapowe party, to może chociaż uda mi się na warsztaty, dobrze wiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdź koniecznie, pora się wreszcie poznać osobiście.

      Usuń
  3. Twoje zdjęcia to najlepsza reklama warsztatów. Wyglądacie wspaniale!
    Chociaż pin up to nie mój styl, to z chęcią przez parę chwil znalazłabym się w innym świecie.
    Jeśli będę mieć tylko więcej czasu i ogarnę się z rodziną z chęcią wezmę udział w takich warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przyznaję się, że ja też nie byłam tak słodko pin-up'owo ubrana - niektóre dziewczyny miały naprawdę super stroje, niczym wycięte z plakatu. Zawsze warto spróbować, a nuż się wciągniesz :)

      Usuń
  4. czy żeby wziąć udział w warsztatach trzeba mieć jakieś doświadczenie w pozowaniu itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba :) Od tego są warsztaty, żeby się pouczyć, popatrzeć, itp.

      Usuń
  5. ileż kobiet pięknych:)))) świetna sprawa takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia, super sprawa z takimi warsztatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super babeczki - i nie mam tu na myśli muffinek ;D
    Warsztaty na pewno świetne, szkoda tylko, że dla mnie za daleko :|

    P.S. Zdjęcie z tacą i fartuszkiem skojarzyło mi się z "Allo Allo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia! Super przygoda taka sesja! Wyglądasz pięknie na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem hurtowo: Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...