Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

22 października 2012

Złota jesień.


Złota jesień właśnie się kończy. Dlatego tym bardziej jestem zadowolona z minionego weekendu - udało mi się wziąć udział w dwóch jesiennych sesjach zdjęciowych. Jedna z nich kończy projekt 4 Pór Roku, zaś w drugiej debiutował sesyjnie mój nowy gorset. Zdjęcia oczywiście ukażą się na blogu, gdy tylko szanowni fotografowie uporają się z ich obróbką ;)
A dziś „zwykłe” zdjęcia z niedzielnego spaceru. Korzystając z pięknej pogody wybrałam się na Stary Cmentarz przy ul. Ogrodowej, który należy do najpiękniejszych zabytków w Łodzi. Niestety nie mam zdjęć z samej nekropolii, ale jeżeli chcecie zobaczyć więcej zapraszam choćby tu: Fotografie Starego Cmentarza.
Beautiful golden Autumn is coming to an end. Therefore I am so pleased with the last weekend - I was able to take part in two colorful photo shoots. One of them ends project 4 Seasons, and on the second one my new corset made ​​his debut. Of course pictures will appear on the blog as soon as photographers deal with the image processing;)
Today I want to show some casual photos made during a Sunday walk. Using the beautiful weather I went to visit the Old Cemetery in Lodz. Unfortunately I do not have pictures of the same cemetery, but if you want to see more check here: The Old Cementary on photos.
 

Spódnica - Diva, sh,
Top - Orsay albo Promod (niestety wycięłam drapiącą metkę),
Płaszczyk - Tesco F&F,
Buty, torba - Boti.

8 komentarzy:

  1. zdjęcia z takim tłem są wprost przepiękne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesień nas rozpieszcza kolorami :)

      Usuń
  2. A ja myślałam, że to sukienka;) Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze i podkreślonymi kośćmi policzkowymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Faktycznie na zdjęciu bluzka i spódnica zlały się w jedno - trudno sfotografować czarne ubranie:/

      Usuń
    2. Masz rację, niemniej uważam, że sukienka też byłaby super - takiej dawno nie widziałam:)

      Usuń
  3. Czasem, kiedy zaserwujesz nam więcej swoich pięknych sesji zdjęciowych zapominam, że przecież jesteś Lady in Black :) Dziś sobie o tym przypomniałam na widok Twojego czarnego zestawu :) Spódnica ma piękny krój i detale, a takich fajnych butów w Boti to sobie w ogóle nie przypominam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo. A buty kupiłam niedawno w przecenie, podejrzewam, że to model z zeszłego sezonu.

      Usuń
  4. "Zwykłe"-niezwykłe fotki, swój klimat mają! Nie ukrywam, że lubię gotyckie detale w ubraniach :)

    Dziś też obejrzałam dokładnie zdjęcia Starego Cmentarza - być może zabrzmi to dziwnie w odniesieniu do charakteru miejsca - ale bardzo podobają mi się takie stare, zabytkowe nekropolie i ich aura - zwłaszcza jesienią, kiedy są skąpane w pożółkłych liściach, z kroplami porannej rosy na pajęczynach.
    Te nagrobki są naprawdę piękne, ta czcionka, detale...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...