Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

14 stycznia 2013

Czarno na czarnym.



Zaniedbałam nieco blog – przepraszam. Nie zamierzam pisać, jaka to jestem zajęta i nie mam czasu na blogowanie, bo prawda jest taka, że straciłam ostatnio zapał do pisania, robienia zdjęć i kilku innych spraw. Mam nadzieję, że zwalczę ten marazm i będzie tylko lepiej. Udało mi się znów zapisać na pilates, zatem jakieś światełko w tunelu jest…
Po tym niezbyt długim wprowadzeniu przechodzę do meritum. Krótko i na temat: ciuchy (jak zwykle czarne) i zdjęcia w nich (w klubie, dlatego ciemno). Moja ulubiona spódnica od GVS jak żadna inna maskuje skutki świątecznego rozpasania, gorset trzyma w ryzach górę a koronkowa bluzka po prostu jest. Uff, udało się, napisałam. 
 
Spódnica - Greta Vintage Store,
Basque - Panache Masquerade Delphi,
Bluzka - Tesco F&F,
Buty - nn. 

9 komentarzy:

  1. Przepiękna ta bluzka, zwłaszcza koronka! F&F nieustannie mnie zaskakuje ciekawymi fasonami w przystępnych cenach.

    No i spódnica - jak ja bym chciała tak dobrze wyglądać w baskince...

    Mam nadzieję, że zapał do pisania szybko wróci - szkoda by było tak fajnego miejsca w sieci :|

    P.S. Też uczęszczam na pilates :) Jak dla mnie - najlepszy sposób na relaks i odstresowanie, zawsze wracam z zajęć w dobrym humorze, nieważne jak ciężki miałam dzień :)

    Życzę pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I obiecuję, że nie porzucam bloga :)

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie, nie wiem, czy to zasługa gorsetu i baskinki, ale nic nie widać tego rozpasania ;)
    Mnie też brak zapału ostatnio - chyba normalna rzecz zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za komentarze.
    Oby do wiosny, to i energia powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam widzę czarne na ceglastym;)

    Też ostatnio zrobiłam sobie małą przerwę, ale dobrze mi to zrobiło. Nowe pomysły, świeżość spojrzenia;)

    Ależ masz długaśne nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja !

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...