Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

25 stycznia 2013

Kolory natury.




Patrząc na zaśnieżony krajobraz aż trudno uwierzyć, że przyroda potrafi być też tak pełna barw. W ramach wspomnień o ciepłych dniach kilka fotografii wykonanych w plenerze w połowie października.
PS. Zgodnie z sugestiami czytelniczek w niedługim czasie na blogu pojawi się również zestawienie pięknych rudzielców oraz brunetek w dawnym kinie.
Looking at the snowy landscape it is hard to believe that the nature can be so full of colors too. The memories of warm days at a few photos taken outdoors in mid-October.
PS. As suggested by my lovely readers I will soon post a list of gorgeous redheads and brunettes in a history of cinema.
 
 Zdjęcia - Konrad Gawrysiak,
Stylizacja, make-up - ja.

17 komentarzy:

  1. Świetny styl! Zdjęcia są super jakości, piękna modelka na zdjeciu :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna sesja! Bardzo podoba mi się Twój toczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - sama go zmajstrowałam z woalki i przerobionej broszki.

      Usuń
  3. takich kolorów już dawno nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięna sesja. Cudowny strój, w którym wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, miałam wtedy doskonały nastrój, który chyba udzielił się na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Piękną mamy jesień tej zimy :)

    Gorset już chwaliłam, tym razem moją uwagę zwróciła śliczna etola - nie wiem, czy prawdziwa, ale na taką wygląda na zdjęciach.

    P.S. Woalka jest świetna - muszę też w końcu zakupić i stworzyć coś w tym stylu albo przyozdobić kapelusze i toczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Etola jest prawdziwa, zabrałam mamie, która wcześniej zabrała babci :)
      Woalka zawsze wygląda efektownie i nawet ja, która nie mam cierpliwości do rękodzieła, daję sobie z nią radę. Pani ekspertka od woalek wpisała się poniżej, polecam: http://zachciankipannyanki.blogspot.com/

      Usuń
  6. Niezwykle zmysłowe :)
    Kolorów teraz bardzo brak.. byle do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja lubię późną wiosnę, prawie lato - bo początki bywają zimne, szare i błotniste :) Ale i tak, oby do wiosny.

      Usuń
  7. Jak zwykle kwintesencja kobiecości - piękne zdjęcia!
    Czekam na piękne rudzielce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będą - już nad nimi pracuję.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...