Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 marca 2013

Dwukolorowa baskinka.



Spódniczki z baskinką z Greta Vintage Store należą zdecydowanie do moich ulubionych. Są eleganckie, praktyczne i doskonale leżą.
Tak spódniczka bicolore prezentuje się na zdjęciach promujących Pin Up & Burlesque Party.
fot. Konrad Gawrysiak
Dwukolorowa, czarno-czerwona spódniczka, to już mój drugi taki zakup od Grety. I pewnie nie ostatni ;) Zestawiam ją zwykle z czernią i czerwienią, z jednej strony może to pójście na łatwiznę, ale nie chcę odwracać uwagi od spódniczki i jej ciekawego wykończenia. Tak było i tym razem: czarna góra, czerwone dodatki - torebka i kwiat we włosach.
fot. Dagmara
Zbliżenie na szczegóły.
fot. Dagmara

 Dla przypomnienia - tak prezentuje się czarna baskinka z GVS. 
Tak ciepło było w marcu zeszłego roku!
fot. Tomasz Głaz
Spódnica - GVS,
Top - Orsay? (nie pamiętam),
Sweterek - Tesco F&F,
Pończochy - Cervin,
Buty - Graceland,
Torebka, kwiat - nn.  

21 komentarzy:

  1. Spódnica niezwykle kobieca i elegancka.
    Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, iż nie posiadam spódnicy z baskinką...może kiedyś to nadrobię, bo widzę, że ładnie podkreśla biodra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baskinka "robi" mi biodra, co mnie cieszy niezmiernie.

      Usuń
  2. Ta sesja jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna jest. Ma piękne kolorki :)
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne to zdjęcie przy samochodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz!! Ta baskinka jest genialna!! Pierwsze zdjęcie mnie oczarowało!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na blogu skromna niespodzianka dla Ciebie:> Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powtórzę się, ale masz idealną figurę do baskinek! To zdecydowanie Twój fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam i zapraszam baskinki do swojej szafy :)

      Usuń
  8. wow pierwsze zdjęcie piękne<3 prześlicznie wyglądasz, bardzo kobieco<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są spódnice z baskinką! Podziwiam, chociaż sama się nie zdecydowałam jeszcze. To zapewne kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...