Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

18 marca 2013

Imieniny u Krystyny + wyniki konkursu z Pretty Girl.



Wiem, że Krystyny było w zeszłą środę. Ale rodzinna impreza została ustalona na sobotę, więc jestem z tym wpisem spóźniona tylko o dwa dni ;) Sweterek z ażurowym tyłem dostałam od mamy, która doszła do wniosku, że ma już dość czarnych ubrań. Ciekawe, czy ja też kiedyś tak powiem?
 
 
 Zdjęcia autorstwa Dagmary.

Postawiłam na klasyczny zestaw w stylu retro, bluzka z pensjonarskim kołnierzykiem, ołówkowa spódnica z podwyższoną talią i pończochy ze szwem. Plus koczek na głowie, niczym nieco staromodna bibliotekarka… Może przez wrodzoną przekorę zawsze, kiedy widzę nobliwie ubraną panią, zastanawiam się, czy nie rekompensuje sobie tego stroju choćby drapieżną bielizną? Nigdy nic nie wiadomo ;)
Dla lepszego wczucia w temat prezentuję jeszcze nieśmiertelny imieninowy szlagier w wykonaniu Muńka:



Zgodnie z obietnicą, ogłaszam zwyciężczynię konkursu organizowanego wspólnie z marką Pretty Girl. Wybór był naprawdę trudny, było wiele ciekawych komentarzy i wiem, że wszystkim uczestnikom zależało na wygranej. Niestety mam tylko jeden bon. Najbardziej spodobał mi się taki oto zabawny wierszyk:
„Bardzo by mi było miło
Jeśliby się to spełniło
Ze wyśniona suknia w kwiaty
Nie nadszarpnie mej wypłaty
Zaoszczędzę kasy troszkę
I ubiorę się w pończoszkę
Balu będę więc królową
Kręcąc suknią kolorową!”
Zwyciężczyni serdecznie gratuluję!
Sweter - nn,
Bluzka - Pretty Girl,
Spódnica - szyta na miarę,
Buty - Graceland,
Pończochy - Cervin.  

14 komentarzy:

  1. Ślicznie, ładny blog, post spójnie napisany. Przepiękny płaszcz i buty,

    PROSZĘ ODWDZIĘCZ SIĘ
    http://exclaimhere.blogspot.com/2013/03/zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ pięknie wszystko do siebie pasuje. Ten koczek mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Koczek jest banalnie prosty do zrobienia, chyba zostanie moją ulubioną fryzurą.

      Usuń
  3. A ja uwielbiam nobliwe starsze panie! Mam nadzieję, że tekst z drapieżną bielizną nie przypomni mi się w jakiejś poważnej sytuacji z nobliwą starsza panią, która nie ma poczucia humoru, właśnie pogrzebała męża, albo jedno i drugie :)
    Ja często sobie myślę jak będę wyglądać na starość. Mam nadzieję, że zostaną mi długie włosy, a z twarzy będę trochę przypominać Danutę Stenkę (Boże plizzzz!) :)
    Najlepszego wszystkim Krystynom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuta Stenka to jeszcze młódka ;)
      Ja bym chciała jak Katharine Hepburn albo choć jak Margaret Rutherford.

      Usuń
  4. Piękna aplikacja na sweterku - taka w Twoim stylu.

    No i bardzo podobają mi się pończochy - ten model zdecydowanie będzie moim następnym nylonowym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A pończochy Cervin Bicolore zdecydowanie polecam.

      Usuń
  5. nylony na pasie są już całkiem 'drapieżne' - a przynajmniej działają na wyobraźnię... szczególnie - że używając jej - można się 'zastanowić' czy rekompensata nie obejmuje braku bielizny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. http://cucurbitapepo.pinger.pl/
    już piszę maila na podany wyżej adres :)
    Ale się cieszę! Jeszcze chyba nigdy nic nie wygrałam :) Bardzo mi miło i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też miło. Gratuluję raz jeszcze.

      Usuń
  7. Mnie się podoba ten piękny sweterek :) Ten ażurowy tył, ach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...