Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

4 marca 2013

Konkurs z Pretty Girl.



Wspólnie z marką Pretty Girl, jednym z partnerów kwietniowego Pin Up & Burlesque Party, mam zaszczyt zaprosić was na konkurs – do wygrania bon o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Pretty Girl (stacjonarnych oraz on-line).
Źródło: Pretty Girl.

Co zrobić aby wygrać? Zasady są proste:

1. Pod tym postem należy zostawić komentarz, w którym przekonacie mnie, dlaczego to właśnie wam powinna przypaść nagroda (maksymalnie 3 zdania). Podajcie również adres e-mail.

2. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodacie mój blog do obserwowanych lub/i polubicie mój fanpage na FB (klik), ale tylko jeśli uznacie, że warto (nieobowiązkowo).

Hm, i to by było na tyle – konkurs trwa dwa tygodnie do niedzieli 17.03.

Najnowszą kolekcje marki Pretty Girl można zobaczyć na stronie internetowej KLIK, mam nadzieję, że zdjęcia zainspirują was do kreatywnych odpowiedzi.

I jeszcze jedno, jeżeli chcecie podwoić wasze szanse na wygraną, to siostrzany konkurs organizuje Vintage Girl. Zapraszam!

52 komentarze:

  1. Zazwyczaj biorę udziały w konkursach dla zabawy, ale w tym nagroda jest naprawdę świetna. Nie znałam wcześniej sklepu Preety Girl, ale już widzę, że może stać się moim ulubionym. Ubrania są bardzo modne i widać, że dobrej jakości, bardzo chciałabym wygrać ten bon!!! mich_han@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wiosenna spódnica mi się przyśniła,
    najnowsza kolekcja Pretty Girl mnie zachwyciła.
    Miło by było, gdyby się zdarzyło
    ją mieć!"

    magulcia@wp.pl

    Lady - super konkurs na te pierwsze promienie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam w tym roku naprawde fatalna zime. Wierze, ze wiosna wszystko odmieni. A w sukience od Pretty Girl wiosna zacznie sie szybciej :)
    maria-milena@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie omijam takie sklepy szerokim łukiem ale weszłam przekonałam się...i co najważniejsze przymierzyłam. Mam świetną okazję w tym roku do założenia jednej z kreacji jakie oferują i chętnie bym skorzystała.
    karisma1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy w razie czego bon można wykorzystać na stronie internetowej ??

    OdpowiedzUsuń
  6. pragnę tej nagrody ponieważ..nie ma niczego bardziej powabnego niż cyklistka na miejskim rowerze w idealnej sukience i szpilkach. Poza tym nie mam chłopaka od roku;) pozdrawiam

    bezimienna.bezimiennie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłoby niezłym wyzwaniem wkomponowanie ich projektów w mój styl, ale chętnie się go podejmę i efekt na pewno będzie ciekawy :) Z drugiej strony byłaby to świetna okazja na wzbogacenie mojej garderoby w rzeczy bardziej w retro stylu i pokazania nóg na wiosnę :)
    fall_ka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw trafiłam na konkurs na drugim blogu, jednak wymaga on większego czasowego zaangażowania czasowego, an które aktualnie nie mogę sobie pozwolić, ponieważ trzy tygodnie temu zostałam mamą przeuroczego, ale czasopochłaniającego, synka Ignacego. Konkurs chciałabym wygrać, ponieważ teraz w końcu po 9 miesiącach mogę odnowić swoją garderobę i założyć jakąś sukienkę, która już nie musi być z działu "mama" ;) A że wiosna zbliża się wielkimi krokami taka sukienka byłaby idealna na niedzielny spacer z wózkiem po parku, co więcej znów czułabym się pięknie, elegancko i atrakcyjnie :)

    jonekmagdalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pragnę tej nagrody abym choć raz mogła się obkupić i nie musieć się tłumaczyć mężowi z kolejnych wydanych pieniędzy na ciuchy :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. "W konkursie udział biorę,
    i w nową sukienkę się ubiorę.
    Na śnie i jawie,
    o sukience marze.
    Nogi w niej będę eksponować
    i chłopakom się podobać."


    augusto_a@interia.pl

    :)
    Są 3 zdania,co prawda długie ale są 3 zdania:) Mam nadzieję, że wygram. Uwielbiam ten sklep - mam mnóstwo ubrań i są bardzo dobre jakościowo. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejsze słońce jest tego dowodem, że należy zmienić garderobę. Jak przejść obojętnie obok gamy kolorów, falbanek i pieknych sukienek, które dodają kobiecości. Jak sama marka podpowiada należy być piękną kobietą, a można to uzyskać dzięki zakupom w Preety Girl.

    agni19@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te sukienki! Ja to bym mogła dla nich pozować! hahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna jestem wierną fanką sklepu Pretty Girl. Wygrana kuponu byłaby doskonałą okazją do wzbogacenia mojej garderoby w elegancką miętową sukienkę lub świetnie skrojony żakiecik. W kwietniu będę matką chrzestną i przydałaby mi się na tą okazję nowy strój:)

    juskas19@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na stronę nowej kolekcji i urzekł mnie zielony płaszcz. Już ostrzę sobie na niego ząbki. :D Pasowałby do moich rudych włosów. :)

      czarodzielnica@gmail.com

      Usuń
  15. W mojej szafie wisi wieszak,
    co się spóźnił na dostawę.
    Myślę sobie że ta suknia,
    co koronkę ma przy szyi,
    mogłaby mu przypasować,
    jeśli Lady się przyczyni...

    evulaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. To jedna z moich ulubionych marek, mam pół szafy sukienek od nich - wydaję, więc u nich majątek raz w sklepie, raz w necie. Ten bon będzie dla mnie nagrodą i pomocą w dopięciu, co miesięcznego budżetu. A kolekcja wiosna jest (w sumie jak zwykle) oszałamiająca, kobieca i dobrze skrojona.

    beata_drik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. hip-ola@wp.pl

    Tej wiosny pragnę się zaprezentować mojemu ukochanemu w bardziej kobiecym stylu, a niezbędna jest mi do tego sukienka! Już jedną sobie nawet upatrzyłam żeby na nowo rozkochać w sobie mojego mężczyznę ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. mikomika@o2.pl

    Na wiosnę tego roku kompletuję marynarski look. W mojej szafie jest już marynarka z srebrnymi guzikami w dwóch rzędach, oraz koszulkę w paski. W planach mam spodnie w kant z Pretty Girl, więc bon jak najbardziej się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  19. mawi_3@o2.pl

    Jednym z moich postanowień noworocznych jest wymiana całej szafy na bardziej kobiecą i zmysłową garderobę. :) A czy można sobie wyobrazić ubrania bardziej kobiece niż te w stylu pin up, prezentowane w nowej kolekcji Pretty Girl ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak każda kobieta nigdy nie mam w co się ubrać. Problem codziennego dnia. Pomóżcie mi proszę i pozbawcie mnie problemu choć na chwilę. Pretty Girl będzie moim wybawcom?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam nic od Pretty Girl, ale oglądam najnowszą kolekcję i oczka zaczynają mi się świecić. Gdybym wygrała, to kreacja mogłaby mieć premierę na Pin Up & Burlesque Party w Łodzi. Ależ byłoby cudownie!

    retrochicchick(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Za miesiąc wychodzę za mąż i nie mam sukienki jeszcze... byłoby mi niezmiernie miło gdybym wygrała bon. Z Waszej kolekcji wiosennej jest mnóstwo pięknych sukienek. Z pewnością wybrałabym coś dla siebie na ten szczególny dzień:) Pozdrawiam Jola:)
    lysajola@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego powinnam wygrać? Żeby pokazać, że piękno to nie tylko rozmiar 32, ale także 40 - kreacje firmy Pretty Girl z pewnością na to pozwolą. Elegancja i retro klimat najnowszej kolekcji nie pozwala mi spać po nocach, szczególnie sukienki są zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy moja 4-letnia córcia zobaczyła czerwoną sukienkę z nowej kolekcji Pretty Girl powiedziała "Mamusiu kupię ci ją na urodziny. Będziesz w niej ślicznie wyglądać". Bardzo prosimy o spełnienie naszego marzenia i obdarowania nas bonem, abym mogła świętować urodziny w ślicznej czerwonej sukience Pretty Girl. Pretty Girl to marka która spełnia wszystkie marzenia kobiet, ponieważ każda z nas jest małą dziewczynką, która kocha śliczne sukienki.
    Pozdrawiam wszystkich!
    a_gnies@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrząc na nową kolekcję aż chce się, żeby wiosna w końcu zawitała. Koniecznie trzeba wyjść na zewnątrz bez zębnych okryć, by pokazać to co Pretty Girl lubi najbardziej - piękno, kobiecość, klasę i elegancję! A mężczyźni niech Nam zazdroszczą, że mamy sklep tylko dla siebie, z którego nigdy nie da się wyjść z pustymi rękami, bo zawsze któraś z Nas coś dla siebie znajdzie - w każdym rozmiarze!

    tok19@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś kupiłam w Pretty Girl sukienkę w kwiaty, w której byłam chyba milion razy i zawsze wszyscy byli nią zachwyceni! Mam nadzieję, że i teraz na dwie wyjątkowe okazje w moim życiu będę mogła założyć niesamowitą suknię w kwiaty z nowej kolekcji, która śni mi się po nocach. Dobrze skrojona suknia i wysokie szpilki - kwintesencja kobiecości!

    OdpowiedzUsuń
  27. PRETTY GIRL, czyli szyk i elegancja,
    cudownie skrojona czerwona kreacja.
    Obskoczę w niej wszystkie bankiety
    i zrobię furorę niezwykle szykownej kobiety.
    Wygrana mi się należy, bo na mnie wszystko dobrze leży,
    a na bonie mi szczególnie zależy :)

    daga_o4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Od kilku lat bardziej pasuje do mnie „waman” niż „girl”, ale jedno się nie zmieniło – już jako „baby”, zawsze chciałam być „pretty”. Swój cel osiągnęłam z chwilą odkrycia marki Pretty Girl. Podarowanie mi bonu, to pewność, że zostanie wykorzystany we właściwy sposób!
    gosiaa86@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja szafa potrzebuje wiosennego przebudzenia, ponieważ kiedy ją otwieram wychodzą z niej grube i bure swetry, ciemne płaszcze, które na pewno nie napawają wiosennym optymizmem. Mam ochotę założyć na siebie coś lekkiego, kolorowego, delikatnego. Szafa to chyba takie odzwierciedlenie kobiecej duszy, a ja tam w środku w sercu zdecydowanie jestem bardziej barwna.
    zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. W sukienkę z Pretty Girl się byłam ubrana w jednym z najważniejszych dni w moim życiu - dniu zaręczyn. Liczę na to że dostanę prezent ślubny i wygram bon, dzięki któremu będę mogła kupić piękną jasną sukienkę z nowej kolekcji. W tej sukience na pewno będę błyszczeć podczas ślubu cywilnego, który już za niedługo a ja nie mam jeszcze TEJ kreacji...
    gdybynieja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. a jak powiadomisz o wygranej?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo by mi było miło
    Jeśliby się to spełniło
    Ze wyśniona suknia w kwiaty
    Nie nadszarpnie mej wypłaty
    Zaoszczędzę kasy troszkę
    I ubiorę się w pończoszkę
    Balu będę więc królową
    Kręcąc suknią kolorową!

    http://cucurbitapepo.pinger.pl/


    OdpowiedzUsuń
  34. Pretty Girl jest jedną z moich ulubionych marek, gdyż ciuchy są w moim stylu - elegancki luz idealny dla dziewczyny w moim wieku (18 lat). Dodatkowo w przystępnej cenie mogę mieć naprawdę świetny jakościowo ciuch, co jest dla mnie o tyle ważne, że nie zarabiam, jedynie wydaję moje drobne z kieszonkowego, których oczywiście nie jest zbyt wiele. :P Byłabym naprawdę szczęśliwa, jeśliby taki bon został mi sprezentowany, pewnym jest, że wykorzystałabym go rozsądnie! :)
    justynaja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osoba nieco wyżej podpisana adresem "gdybynieja@op.pl" to ta sama osoba co : justynaja@op.pl . Oszustka !!!!!!!!

      Usuń
    2. Cóż, zezwalając na anonimowe komentarze mogę tylko liczyć na uczciwość uczestników, gdyż nie jestem w stanie zweryfikować tożsamości. Jednak to nie jest losowanie, więc nie im więcej, tym lepiej, tylko im ciekawiej, tym lepiej :)

      Usuń
    3. A skąd w ogóle takie przypuszczenia? Zapewniam, że to dwie różne osoby!!! Może myślisz, że jak będziesz tak pisać, to doprowadzisz do dyskwalifikacji i zwiększysz swoje szanse na wygraną? To jest żenujące... Fajny konkurs w miłej atmosferze, którą niestety Ty psujesz...

      Usuń
  35. Po czym stwierdzasz że to ta sama osoba? Muszę Cię zmartwić bo jednak się mylisz!
    Jeśli nawet tak by się zdarzyło, to czy było gdzieś napisane, że można zostawić tylko jeden komentarz?
    Nie pisz głupot nawet się pod nimi nie podpisując!
    gdybynieja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. porcelanachinska@interia.pl

    W tym sklepie czuje się jak ryba w wodzie - nigdy nie da się wyjść z niego z pustymi rękami, bo każda z Nas może tam znaleźć coś dla siebie. Chciałabym się pewnego dnia obudzić i za drzwiami do garderoby odnaleźć wszystkie ubrania z Pretty Girl. Liczę na to że choć mała cząstka snu się spełni i dostanę bon, który wzbogaci moje sukienkowe szeregi, a przyznam się szczerze, że z Pretty Girl mam ich już całkiem sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  37. undertheweepingmoon667@gmail.com

    Do Polski przyjeżdża mój ulubiony zespół ze Szwecji z porywającym moje serce wokalistą. Pośród setki fanów - fanek - kobiet, trzeba czymś go zachwycić, zainteresować -> brak czasu na rozmówki, za krótko na mrugnięcie wymalowanym okiem, fryzurę też łatwo mieć podobną a i gorszą od współkonkurentek. A taka czerwona sukienka z najnowszej kolekcji... od razu napewno przyciągnie jego uwagę! I mówcie sobie co chcecie, ale Szwedzka Bułeczka będzie moja, a może nawet nagra piosenkę na cześć czerwonej sukienki Pretty Girl - dosłownie i w przenośni : DDD!

    OdpowiedzUsuń
  38. fontannaczekolady@interia.pl

    Ostatnio ciągle mam pod górkę i nic mi nie wychodzi. Może chociaż tutaj los się do mnie uśmiechnie i wygram bon na zakupy. Mam nadzieję, że w nowej sukience moja zła passa w końcu przeminie i nadejdą lepsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uważam, że powinienem dostać ten bon, ponieważ moja kobieta jest najwspanialszą i najbardziej oddaną osobą, na której zawsze można polegać i nie przepuszczę okazji żeby pomóc jej wyglądać jeszcze piękniej niż zawsze. ;)


    glichmasterluk<[at]>gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym częściej widzieć ten zachwyt w oczach mojego mężczyzny, gdy zakładam sukienki. Należę do bardzo wstydliwych osób a piękna sukienka dodaje mi nieco odwagi. Z "brzydkiego kaczątka" w dżinsach i przybrudzonych glanach staję się pewną siebie kokietką :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Upatrzyłam sobie w minionym tygodniu piękny, lekko rozkloszowany płaszczyk w Pretty Girl, a że uwielbiam taki krój to się troszkę rozmarzyłam. Nowa kolekcja w Pretty Girl kolejny raz mnie urzekła. Super byłoby przywitać wiosnę w nowym ubranku :)

    Pozdrawiam! Świetny konkurs :)
    aga-et@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym aby nagroda przypadła mi, ponieważ zabrakło mi pieniędzy na IDEALNĄ sukienkę. Idealna pod każdym względem, kolor, krój jakby szyty na mnie-cudo, mąż był zachwycony, ale niestety pieniędzy brak- takie czasy....



    pyati@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. W sukienkach z nowej kolekcji Pretty Girl, aż chce się zaśpiewać za Kaliną Jędrusik: Bo we mnie jest seks! Cóż innego jak nie sukienka, tudzież elegancka spódnica wprawia nasze biodra w kokieteryjny ruch? Nic! Sukienka dla kobiety to wzrost samoświadomości i dobrego samopoczucia a na to wszystkie zasługujemy. Nie wystarczy mi tylko podążanie wzrokiem za ikoną kina. Ja także chce się czuć jak ona i zanucić pod nosem: http://www.youtube.com/watch?v=tWpA5iY2V1I

    panimonroe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja szafa płonie żądzą koloru, kwiatów, wiosny, uśmiechu, dalekich podróży i niezobowiązujących rozmów. Pragnie życia, radości i różnorodności, lekkości, śpiewu, letniego deszczu, zapachu świeżej trawy i smaku truskawek. Tęskni za odrobiną niewinności i pełnią kobiecości. I cóż. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia, nie trzeba mówić nic więcej...

    nasior@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. oh kiedy wyniki? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...