Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 kwietnia 2013

Blondynka poszukiwana.



Nieczęsto zdarza się ogłoszenie, w którym fotograf poszukuje nie szczuplutkiej nastolatki, a modelki o kobiecych kształtach, na dodatek koniecznie blondynki ;) A jeszcze rzadziej mam odwagę wysłać gdziekolwiek swoje zgłoszenie… Jednak tym razem się odważyłam i właśnie dzięki takiemu ogłoszeniu, na początku lutego wybrałam się na małą wycieczkę do Poznania. Dziś jedynie uchylę rąbka tajemnicy, pokazując zdjęcia z backstage oraz kilka zdjęć, które powstały przy okazji właściwej sesji.
fot. Karolina Miądowicz
fot. Karolina Miądowicz

Takie cuda wyczarowała młoda i diabelnie utalentowana Karolina Miodowicz, która jednocześnie organizowała i odpowiadała za całą sesję. Muszę przyznać, że Karolina ma szczęście współpracować ze wspaniałymi profesjonalistami. Makijaż i fryzura to prawdziwy majstersztyk.
fot. Michał Tokarczuk

fot. Michał Tokarczuk
A takie cuda wyczarował Michał Tokarczuk, wspaniały fotograf, który był dobrym duchem tego spotkania.

No i wreszcie widok zza kulis, oto państwo fotografowie przy pracy :)
 
Stylizacja - ja.

35 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza sesja - bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z pewnością najbardziej profesjonalnie przygotowana, bo z budżetem :)

      Usuń
  2. piękne. To najlepsza Twoja sesja

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, w pełni się zgadzam z przedmówcami - to Twoja najlepsza sesja i najpiękniejsze zdjęcia, jakie nam prezentowałaś na blogu! Perfekcyjna fryzura i makijaż, no i uroda idealnie pasującą do lat 30.- 40. :)

    Zdjęcie w lustrze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzdycham...wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia! Ile nastroju, seksapilu i piękna, taka sesja to wyjątkowa rzecz - i bez wyjątkowej modelki nie byłaby możliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne fotografie, jestem szczerze zauroczona! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo, jakie wspaniałe zdjęcia! Zwłaszcza pierwsze jest po prostu zachwycające, nie dziwię się, że wylądowało na profilowym :D Makijaż i fryzura rzeczywiście są cudowne, a już zdecydowanie najbardziej podoba mi się grzywka pod tym pierwszym kątem, wygląda szatańsko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Też lubię te "różki" :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę takiej sesji. Pełna odsłona kobiecości i seksapilu. A fryzura i makijaż rzeczywiście dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w imieniu swoim i twórców tych dzieł.

      Usuń
  9. Jak pierwszy raz zobaczyłam te zdjęcia, to mnie totalnie zatkało :)
    Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym przysiądź że na pierwszym zdjęciu widzę Madonnę za jej młodości! Coś niesamowitego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Całe szczęście, że jak z młodości ;) Choć teraz też wygląda niczego sobie :)

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się ta sesja, jest subtelna, a zarazem wylazi z nich pazur, bardzo

    i gorseciki, pończoszki - ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Szczególnie pierwsze - jest niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam u Ciebie tyły ;-) ale jak tak przeglądam to ufff się działo!! Te zdjęcia są genialne!! Jesteś niesamowita!! Gorset powalający!! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...