Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

19 kwietnia 2013

Gorset szyty na miarę.



Swoją przygodę z gorsetami zaczęłam już jakiś czas temu, jednak aż do teraz nie zdecydowałam się na uszycie gorsetu na miarę. Nie będę ukrywać, że kwestie finansowe, nie były tu bez znaczenia. Dobre gorsety nie są tanie, szycie miarowe również, ale ten post świadczy o tym, że jednak warto zainwestować.

Szukając idealnego stroju na organizowaną przez siebie imprezę od razu pomyślałam o czarnym, pokrytym koronką overbuście. Pojawił się jednak pewien problem, który dotyka wiele dziewczyn, których figura nieco odbiega od średniej (albo obecnie lansowanej, nieważne). O ile z kupnem gotowego underbusta nie mam najmniejszych problemów, to overbusty niestety na mnie nie pasują. Cóż zrobić, trzeba szyć.

Ponad miesiąc przed imprezą napisałam zatem do Lady Ardzesz Corset, czy podejmie się tego zlecenia i czy zdążymy na czas. Odpowiedź brzmiała „tak”! 
Wskazówki, jak się mierzyć (od Electra Designs).

Po podaniu wymiarów, otrzymałam pocztą gorset próbny, który okazał się zbyt mały i należało uszyć jeszcze jeden. Aby ułatwić Lady Ardzesz pracę, wysłałam jej swój stanik, żeby mogła zdjąć z niego miarę, skoro nie może zmierzyć mnie osobiście, a ja sama najwyraźniej jestem z centymetrem na bakier ;) Drugi gorset próbny pasował już zdecydowanie lepiej. Odesłałam go z kosmetycznymi poprawkami i czekałam przebierając nóżkami ze zniecierpliwienia. Dosłownie w ostatniej chwili, na dzień przed Pin Up & Burlesque Party, otrzymałam swój gorset i odetchnęłam z ulgą – pasował idealnie.
 
 

Tak prezentuje się na zdjęciach producenta, zdjęcia na mnie pokażę następnym razem.

11 komentarzy:

  1. A zastanawiałam się podczas imprezy jakim cudem ustrzeliłaś tak ładnie dopasowany gorset. Piękny jest, a ty w nim wyglądasz wprost zjawiskowo!
    Jeśli chodzi o overy to mam podobnie, tylko jeszcze nie zdecydowałam się na test z uszyciem. Między górą, a dołem mam 3 rozmiary różnicy jeśli chodzi o gorset.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W takim wypadku naprawdę polecam uszycie gorsetu, zobaczysz, że nie ma porównania z gotowym. Choć muszę przyznać, że po pierwszej przymiarce trochę zwątpiłam... Ale jednak się udało.

      Usuń
  2. Widziałam go na żywo i napiszę jedno - wyglądałaś fenomenalnie i bardzo kobieco :) Z całą pewnością warto było zainwestować w szycie na miarę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Muszę się przyznać, że twoja stylizacja również przypadła mi do gustu. Sukienka była śliczna.

      Usuń
  3. ja mam jeden gorset szyty na miarę i jest to dla mnie jedna z najcenniejszych rzeczy w mojej szafie, dobry gorset jest podstawą stroju na ważną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. :) Też w tym roku zamawiam pierwszy gorset na miarę, ale ja od Deathless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak efekty. Widziałam jej gorsety na zdjęciach, ciekawa jestem jak się noszą.

      Usuń
  5. Miałam podobnie, też otrzymałam swój na dzień przed imprezą. Co prawda nie od Lady Ardzesz, ale też na miarę (od Deathless). Twój prezentował się świetnie ^^
    Pozdrawiam Zusana :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A twój może taki skórzany underbust? Widziałam na zdjęciach z imprezy, świetnie wygląda.

      Usuń
    2. Tak to mój ^^ Dziękuję.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...