Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

15 kwietnia 2013

Nazajutrz.



Dzień po imprezie zwykle bywa ciężki. W niedzielny poranek (a raczej południe) doszłam do wniosku, że to nie diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety, ale korektor pod oczy! Dziś emocje opadły, nadszedł czas podsumowań i przemyśleń. Ale relację z imprezy zamieszczę innym razem (kiedy napłynie do mnie więcej zdjęć), szczególnie, że będzie ona podzielona na dwie części, oficjalne efekty i rzut oka za kulisy ;) 
Dziś wrzucam kilka zdjęć z pokazów autorstwa Konrada Gawrysiaka, który odpowiadał również za sesję promującą imprezę.
Betty Q
Red Juliette
Lola DeVille
Nina Holy i Rockagirl podczas próby pokazu sukienek Pretty Girl
A dużo więcej zdjęć znajdziecie w relacji portalu Dzień Dobry Łódź, który partnerował imprezie: występ Betty Q, występ Red Julietty, występ Loli DeVille, koncert Monkey and the Baboons
Nowe zdjęcia pojawiają się też przez cały czas na stronie imprezy na fb, zapraszam do polubienia: Pin Up & Burlesque Party oraz oznaczania się na zdjęciach. 
PS. Na blogu Vintage Girl pojawił się bardzo ciekawy wpis o tym, jak organizacja takiej imprezy wygląda od wewnątrz. Zapraszam do komentowania: VG: Pin Up & Burlesque Party vol. 2 - organizacja imprezy od podszewki

7 komentarzy:

  1. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domod

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło było Cię poznać :) Żałuję tylko, że nie zamieniłam słowa z Vintage Girl - widziałam ją dosłownie przez moment :(

    Szkoda też, że nie mogłyście się z nami bawić - zdaję sobie jednak sprawę, że miałyście mnóstwo spraw do ogarnięcia, a ostatni post VG tylko to potwierdził. Traktujcie jednak moje "marudzenie" jako komplement :)

    Tak czy inaczej, impreza udana, plusy przesłoniły nieliczne niedociągnięcia, naprawdę bawiłam się świetnie, cieszę się, że z Wami byłam i liczę na powtórkę :) Dla takich spotkań i występów warto przejechać pół Polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę, że miałam okazję zamienić z tobą choć kilka słów. I mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.
      No i co najważniejsze, bardzo mi miło, że dobrze się bawiłaś :) Myślę, że często najważniejsze jest pozytywne nastawienie i dobry humor, a impreza z pewnością się uda.

      Usuń
  3. Bardzo udana impreza jak i poprzednia edycja. Podobała mi się bardzo i super się bawiłam, głównie wytańczyłam. Czekam na kolejną edycję.
    Pozdrawiam Zusana ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Hej, twój blog został dodany na spis polskich blogów historycznych, kostiumowych i vintage :) Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd. Jest mi bardzo miło! Dziękuję.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...