Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 kwietnia 2013

Retro majówka - inspiracje.



Wielkimi krokami zbliża się długi majowy weekend. Prognoza pogody jest w miarę zachęcająca, więc z pewnością wszyscy miłośnicy grillowania już się szykują na otwarcie sezonu. A ja sobie marzę, żeby zamiast zwykłego grilla z kiełbasą i piwem wybrać się na prawdziwy piknik w stylu retro. Cisza, spokój i dobra książka – tego mi potrzeba.
www.thevintagehome.net
www.vintageorigami.com
www.thesweetestoccasion.com
www.mywedding.com
www.jackiefo.blogspot.com
www.housetohome.co.uk
W każdym razie wiem już w co się ubrać ;)
fot. LangeL


15 komentarzy:

  1. To zapraszam na majówkę na Lednicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka majówka to moje marzenie. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia, zachęcające by spędzić majówkę na łonie natury:)

    Kobieta gryząca małymi kęsami babeczki piknikowe wcale nie musi mieć na sobie rozwleczonego swetra i dżinsów. Szyk i klasa w każdej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć przyznaję, że taki sweter jest bardzo wygodny ;)

      Usuń
  4. Cudownie! Leżeć, czytać, wcinać owoce i wygrzewać się w słońcu. Więcej nic nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bosko wyglądasz! :) marzy mi się piknik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak mi też marzy się taki piknik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i inspiracje, jak ja lubię takie sielskie klimaty! :)

    Muszę przyznać, że sama również marzę o pikniku z prawdziwego zdarzenia - z kocem w kratkę, wiklinowym koszem pełnym smakołyków, muffinami oraz winem domowej roboty...
    No i jakoś nie potrafię tego wcielić w życie - największym problemem jest chyba znalezienie odpowiedniej miejscówki :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam większy problem ze skompletowaniem ekipy na taki piknik ;)

      Usuń
    2. Jak to, tylu retro-pasjonatów w Łodzi! :)

      P.S. Muszę to napisać :D
      Komentarz mojego męża do pierwszego zdjęcia: "Jak oni to wszystko na rowerach przywieźli???"

      Tjaa, nie ma to jak ścisły i racjonalny do bólu umysł :P

      Usuń
    3. Najciemniej pod latarnią - jakoś nigdy nam się wypad na piknik nie udał :)
      PS. Hahaha - faktycznie, zdjęcie pięknie zaaranżowane, ale chyba tylko zdjęcie, nie prawdziwy piknik.

      Usuń
  8. Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze :)
    Życzę wam cudownej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taka majówka. Ubiegłego lata kupiłam pleciony koszyk na smakołyki i na razie trzymam go pod łóżkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, te piknikowe scenerie są piękne, tak bardzo chcę! Pierwsze zdjęcie od razu trafiło do folderu na ładne rzeczy, może kiedyś wreszcie sama urządzę taką imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...