Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

21 maja 2013

Full of colors.

fot. Konrad Gawrysiak

Pamiętacie mój wpis o strojach na komunię? Jako, że sprawa dotyczyła mnie osobiście, nie były to tylko akademickie rozważania. Skompletowanie zestawu odpowiedniego na taką okazję, był dla mnie nie lada wyzwaniem. Kupno ubrań innych niż czarne sprawia mi zawsze pewien kłopot. I nie chodzi o to, że nie podobają mi się kolory. Po prostu nie zawsze czuję się w nich swobodnie.
fot. Konrad Gawrysiak
fot. Konrad Gawrysiak
Żaden styl w modzie nie kojarzy mi się tak barwnie i kolorowo, jak styl lat pięćdziesiątych. I to właśnie z tego okresu postanowiłam czerpać inspirację. Tym razem punktem wyjścia był materiał w groszki, z którego postanowiłam uszyć rozkloszowaną spódnicę. Potem, przypadkiem wypatrzyłam czółenka z kokardką w kolorze idealnie pasującym do tego materiału. Najwięcej trudności miałam z doborem odpowiedniej bluzki, jednak po kilku bezcelowych wyprawach na zakupy i lekkim załamaniu nerwowym, w końcu udało mi się kupić i ten ostatni element. Wtedy pozostało mi już tylko trenować kręcenie rollsów. 
Zdrówko :)
No i voila, nowa, lepsza (?) ja. W każdym razie bardziej kolorowa.
A już niedługo pokażę zdjęcia z sesji, która powstała podczas Nocy Muzeów z udziałem samochodów od Retro Pasjonatów.
fot. Daniel Kowalczyk (więcej zdjęć: Dzień Dobry Łódź)
Bluzka - Orsay,
Spódnica - szyta na miarę,
Petticoat - Salon sukni ślubnych Pablo Morales,
Pończochy - nylony.pl,
Buty - CCC.
Loczek - DIY :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo mi się podobasz w kolorach - zaskoczyłaś tym zestawem, w pozytywnym znaczeniu :)
    Spódnica jest świetna, buty też urocze.

    Muszę przyznać, że sama też mam problem z znalezieniem fajnych, jednobarwnych bluzek do rozkloszowanych spódnic - mam na myśli model z szerokim dekoltem w łódkę albo z prostą stójką i ściętymi rękawkami :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam problem z bluzkami - większość z nich niestety nie jest szyta na kobiety z biustem :/
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. genialny zestaw! bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci w takich kolorach! Tak wiosennie i pozytywnie. Powinnaś się przyzwyczajać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę i lato ograniczam czerń :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz w kolorach, cudownie ożywiły Twoją cerę! Bardzo mi się podoba fakt, że choć jest barwnie, to zachowałaś swój styl, gratulacje :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku - niby zmiana, ale jednak konsekwentnie w Twoim stylu. Do tego kolory jeszcze silniej akcentują retro charakter stroju - bo panie sprzed 60 lat chyba nie chodziły całe w czerni. ;)

    Wyglądasz tak młodziutko i świeżo, prawdziwie pinapowo. A ta spódnica, a te czółenka - wszystko razem tak pięknie dobrane, że trudno oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że w przeszłości nie chodzono tylko w czerni, wręcz przeciwnie - pewnie było bardziej kolorowo niż teraz, kiedy rządzą sieciówki i jeansy. To chyba przez czarno-białe zdjęcia mamy takie wrażenie.
      Bardzo dziękuję.

      Usuń
  6. wow świetna sesja!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacja! Wyglądasz świetnie :) Pasują Ci te kolory idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To połączenie dowodzi, że nie masz powodu bać się kolorów :) Wyglądasz wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, wyglądasz czrująco! Przepięknie Ci w takich mocnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie a co do bluzek to faktycznie trudno coś fajnego dostać :/ Pozdrawiam i gratuluję pięknie stworzonego,twarzowego kompleciku :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  11. Cudowna spódnica. Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalone grochy! Wspaniała ta spódnica. Wszytko dobrałaś perfekcyjnie: fryzurę, bluzkę, buty. Biję pokłony i pieję z zachwytu;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...