Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 czerwca 2013

Szybki pin-up.



Przyznaję się bez bicia, idąc na spacer, albo do sklepu, wcale nie wyglądam jak te śliczne pin-upki ze zdjęć. Nie mam czasu na długie szykowanie się, malowanie, czesanie, że już nie wspomnę o fikuśnych ciuszkach i pończoszkach, które zapewne nie przeżyłyby spotkania z gałęziami, psimi/kocimi łapami i innymi pułapkami wielkiego świata.
Za to na szybko mogę się ubrać tak:
 

Jeansy z wysokim stanem to moja upragniona zdobycz, zasadzałam się na nie od dawna. A ponieważ kwitną jeszcze bzy, bluzka też jest w kolorze bzu. Kiedy świeci słońce, robię sobie mały odwyk od czerni. Kreska na oku, loczek (cały czas trenuję i coraz lepiej mi wychodzi), zwinięta bandana, i gotowe! 
Jeansy - nn,
Bluzka - Tesco F&F,
Sandałki - sklep z tanim obuwiem,
Chusta - uliczny stragan.

10 komentarzy:

  1. Prosto i ślicznie. Kojarzysz mi się z amerykańską Panią domu z przedmieścia. :)
    Te dzinsy - rewelacja. Ale Ty masz figurę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, taki domek z ogródkiem na przedmieściu bardzo by mi się przydał.

      Usuń
  2. Prosto, ale jak najbardziej pin-upowo! :) A loczek masz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie o to chodzi! Cudnie ci w takich kolorach i muszę przyznać, że zjawiskowo wyglądasz w tych jeansach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dżinsy - bardzo podoba mi się ten fason, niestety ja w nim nie wyglądam korzystnie :|
    Bardzo podobne, ale ciemniejsze widziałam w Orsayu - jakbyś szukała drugiej pary ;)

    Lok - zawodowy! Używasz lakieru albo innego usztywniacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier, dużo lakieru!!! Ostatnio Taft - polecam ten najmocniejszy.

      Usuń
  5. Uroczo - lubię takie proste zestawy. Spodnie są genialne, buty też. Dobrze, że nie wstydziłaś się napisać, że sandałki są ze sklepu z tanim obuwiem, można tam znaleźć istne perełki, jak te Twoje, ale na niektórych źle działa słowo "tanie";))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Prawdę mówiąc, to nie wiedziałam jak nazwać taki sklep. Z obuwiem "niemarkowym"? A tak od razu wiadomo o co chodzi :) Ja tam lubię słowo "tani", najlepiej jak jeszcze "dobry".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...