Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

2 czerwca 2013

Zdjęcie na zdjęciu, czyli ja razy dwa.



Pamiętacie moją wizytę w zabytkowej parowozowni w Skierniewicach i zdjęcia, które powstały podczas pleneru fotograficznego „Historia w żelazie zaklęta”? Jedno z tych zdjęć zakwalifikowało się na wystawę pokonkursową złożoną z najlepszych zdjęć wykonanych w ramach pleneru fotograficznego a jego autor, Rafał Wójcik, otrzymał wyróżnienie, które miałam przyjemność odebrać w jego imieniu w zeszłą sobotę.

Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić sobie zdjęcia ze zdjęciem :) Muszę przyznać, że to bardzo miłe uczucie, zobaczyć efekt swojej pracy w rzeczywistości – nie tylko na ekranie komputera.
Poniżej prezentuję mój strój tego dnia, w końcu to w założeniu blog szafiarski. Zgrzałam się niemiłosiernie podczas robienia tych zdjęć. Cały dzień było raczej chłodno i pochmurnie, tylko podczas wizyty w parowozowni na godzinę wyszło ostre, czerwcowe słońce. A ja w torbie zamiast okularów przeciwsłonecznych miałam parasolkę :)
 
 
 
Marynarka - Orsay,
Bluzka - Pretty Girl,
Spódnica - Greta Vintage Store.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Jak na mój gust, to wszystkie zdjęcia z tej sesji mogłyby zdobić ściany parowozowni na stałej ekspozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - to naprawdę piękne zdjęcie i wielka w tym zasługa wyjątkowej modelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Ostatnie zdjęcie z dyplomem - urocze:)
    i...ciekawa bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bluzka - prezent od mamy.

      Usuń
  4. Ładnie wyglądałaś :) Świetnie zdjęcie i gratulacje: dla autora, ale i dla modelki :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na słońce najlepsza parasolka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Zdjęcie piękne. Ma genialny klimat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...