Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

17 lipca 2013

Cupcakes, cupcakes everywhere!



Dziś kolejny post z serii „moje cztery kąty”. Tym razem zwiedzamy kuchnię, a nawet nie tyle zwiedzamy, co pokażę różne kuchenne drobiazgi, z obowiązkowym motywem babeczki. 
 
O retro wystroju kuchni pisałam już tutaj. Wiedząc, że czeka mnie w niedługiej perspektywie przeprowadzka, korzystałam z każdej okazji aby „upolować” interesujące mnie drobiazgi. Szukałam ciekawych aukcji na allegro (tam właśnie znalazłam puszki z motywem babeczek) i rozglądałam się uważnie podczas różnych promocji i wyprzedaży w sklepach z wyposażeniem wnętrz. W tym wypadku niekwestionowanym królem okazało się „Home & You” ze swoją babeczkową kolekcją. Ale kilka ciekawych drobiazgów znalazłam też zupełnie przypadkiem w Biedronce, czy Pepco.
 



14 komentarzy:

  1. Twoja kuchnia prezentuje się niesamowicie, trzeba być bardzo konsekwentnym, żeby urządzić pomieszczenie z motywem przewodnim! Ale w tak urządzonej kuchni można piec chyba już tylko cupcake'i! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne akcesoria! :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachciało mi się jeść;)
    Przesłodkie te cudeńka, obawiam się, że gdybym posiadała takowe ciągle bym jadła i piła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Dobrze, że nie mam za dużo czasu na wypieki :)

      Usuń
  4. Ehh, no piękne są te dodatki! :)

    P.S. Znalazłaś już może ciekawą tkaninę w babeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie znalazłam. Dziękuję za link u ciebie, tkanina jest śliczna, ale nie pasuje mi kolorystycznie. Ale nie śpieszy mi się, w końcu coś znajdę.

      Usuń
  5. Niesamowite dodatki do kuchni!!:) Sama bym takie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka smakowita kuchnia. Pasuje do pinapowej pani domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że myślę o jakiejś sesji zdjęciowej w tym stylu :)

      Usuń
  7. sama kuchnia jak wygląda ? bo to dodatki, a ja ciekawa jestem jaka reszta, meble, agd no i lodówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kuchnia jest zwyczajna, tzn. współczesna. Ale na małe usprawiedliwienie dodam, że kupiłam ją razem z mieszkaniem, to nie moje dzieło, więc się nie mam czym pochwalić (choć jest ładna).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...