Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 sierpnia 2013

Nimfa wodna - teaser.



Wybaczcie nieobecność na blogu. Jak zwykle perturbacje w życiu realnym, przekładają się na to wirtualne. Ale jestem, kombinuję, działam – lato w mieście też może być inspirujące.
 
Dziś tylko jedno zdjęcie, autorstwa niezrównanego Konrada Gawrysiaka, który współpracował również przy sesji promującej poprzednie Pin Up & Burlesque Party. Ale obiecuję, że będzie więcej, tylko jak zwykle, nie wiem kiedy :)
PS. Tak, woda była zimna - choć to sierpień.

16 komentarzy:

  1. Potrafisz się poświęcić dla pięknych zdjęć. :) Piękna i rasowa modelka, Konrad ma szczęście, że mu pozujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zdjęcia sprawiają mi tyle frajdy, że drobne niedogodności nie mają znaczenia.

      Usuń
  2. Wyglądasz jak prawdziwa syrena! Już nie mogę się doczekać pozostałych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam nadzieję, że będą niedługo.

      Usuń
  3. W czerwonym bardzo Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające :) I podziwiam Twoje poświęcenie, plecami w zimnej wodzie, ach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bałtyku jest zimniejsza, a ludzie na urlopy tam jeżdżą ;)
      Dziękuję.

      Usuń
  5. niesamowite zdjęcie! przypomniało mi piosenkę Nicka Cave i Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow:)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Piosenkę i teledysk znam i bardzo lubię. Miło mi, że skojarzyłaś tak to zdjęcie.

      Usuń
  6. Genialne zdjęcie!! Czekam na więcej!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...