Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

11 września 2013

American Day w Warszawie.

Z dużym (i niezamierzonym) poślizgiem mogę wreszcie zdać krótką relację z trzeciej edycji American Day organizowanej przez Liberator Harley Davidson. Jak wspominałam w poprzednim poście, ostatnia sobota sierpnia była wyjątkowa: dwie duże retro imprezy w jeden dzień! Wybór nie był łatwy. W końcu jednak padło na Warszawę i wspólnie z Vintage Girl wybrałyśmy się właśnie na American Day.
Razem z Vintage Girl.
fot. Nina Holy.
To był strzał w dziesiątkę. Program wydarzenia był naprawdę bogaty, dla każdego coś miłego. Pokazy burleski, koncerty zespołów rockabilly, wybory miss pin-up i prezentacje najnowszego modelu H-D. Imprezę prowadził Michał Figurski (kompletnie go nie poznałam i zorientowałam się chyba ostatnia ze wszystkich – bywa) wspólnie z Pin Up Candy, która organizowała również warsztaty w stylu pin-up (choć zaproponowane na nich stylizacje nie spełniły moich, i chyba nie tylko moich, oczekiwań). A to wszystko w otoczeniu cudownych oldtimerów, pasjonatów motoryzacji oraz wielu ślicznie ubranych pin-up girls. Nic dziwnego, że na miejscu pojawiły się tłumy osób, nie brakowało całych rodzin z dziećmi.
Betty Q
fot. Nina Holy
Nina Holy & Retro Chic Chick

fot. K. Burzymowska
Spotkałam oczywiście wiele dawno nie widzianych znajomych osób (również, o ironio, z Łodzi!), była okazja do rozmowy i ploteczek przy piwie. Miałam okazję zrobić sobie kilka zdjęć – słowem bardzo udany wypad.
fot. Rafał Wójcik
Cała ekipa :)
fot. Rafał Wójcik
Kulminacją wieczoru były koncerty świetnych kapel – The Real Gone Tones i Burning Hearts (tego drugiego niestety nie dane mi było wysłuchać, musiałyśmy już wracać) oraz pokaz burleski w wykonaniu Betty Q. Pierwszy raz miałam okazję zobaczyć jej numer z balonami i przyznaję – jest doskonały. Zabawny i z klasą. Z tego co słyszałam stojąc w tłumie, występ zebrał świetne recenzje, motocykliści stojący za mną byli zachwyceni!
Dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę, do zobaczenia za rok :)

16 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądałyście wspaniale! Najbardziej chyba zazdroszczę Wam występu Betty Q- jeszcze nigdy nie oglądałam burleski na żywo, a marzę o tym już od dawna :)
    A tak poza tym, to kocham Twój nowy nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś zobaczyć jej występ na żywo, żadna relacja i zdjęcia nie oddadzą tej atmosfery!

      Usuń
  2. Fajna recenzja :) Sama bym się chętnie kiedyś przejechała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pechowo z tym terminem wypadło. Mam nadzieję, że za rok dotrę do Poznania na piknik.

      Usuń
  3. Bardzo miło było Cię spotkać, i to w takich fajnych okolicznościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również było miło :) Oby niedługo znów nam się udało spotkać.

      Usuń
    2. Pewnie w listopadzie w Łodzi :)

      Usuń
  4. A ja po raz kolejny ubolewam, że mieszkam na zad... no dobra na odległej prowincji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suwałki? Bieszczady?
      A tak serio, to żadne miasto w Polsce niestety nie może konkurować z Warszawą pod względem tematycznych imprez :(

      Usuń
    2. Hehehe :D Gorzej - z Suwałk jest przynajmniej bezpośredni pociąg do Wa-wy ;)

      Usuń
  5. piekne kobiety i stare samochody wow! szkoda ze nic nie wiedzialam o tej imprezie, za rok na pewno sie pojawie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :)
      Pozdrawiam i do zobaczenia za rok :)

      Usuń
  6. Rodziny z dziećmi na pokazie burleski - niby stosowne, a jednak odrobinę zabawne ^^ Nie spodziewałabym się, że jest u nas tyle osób zainteresowanych (lub pasjonujących się) retro w różnych wydaniach, a tu chyba na każdej imprezie frekwencja dopisuje. Bardzo pozytywne zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Zupełnie nie zwróciłam na ten aspekt uwagi. Rodziny z dziećmi przyszły pewnie obejrzeć motocykle, a burleskę zobaczyły przypadkiem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...