Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

30 września 2013

Coś dla miłośników staroci...

Moto Weteran Bazar - 7-8 września 2013.
To nie pierwsza wizyta na największej w Łodzi giełdzie staroci, militariów i dóbr wszelakich. Bywam tak co jakiś czas, raczej w roli osoby zwiedzającej, niż kupującej. Cóż to za uczta dla oczu :) Tylko spójrzcie.
Coś dla miłośników staroci:
 
 
 
 
 
 
Kto miał takiego w dzieciństwie? Ręka do góry!

 
Miłośników motoryzacji:

 

 No i miłośników militariów:
Poruczniku Gruber, gdzie pan się chowa?

10 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć takiego konia na biegunach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam!!!! i uwielbiam starocie, byc moze i ja tez juz stara jestem, ale lubie, na moim blogu mam taki maly diamencik wlasnie kopertowke od mojej babci....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite miejsce, niesamowite rzeczy!!! obserwuje z przyjemnością!!!★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygarnęłabym któryś z tych samochodów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samochody...! *chce*
    Targi staroci (i sklepy z nimi) są świetne - nie dość, że mają tam mnóstwo ładnych rzeczy, to do tego większość zapewne może się poszczycić bardziej interesującą historią niż 'made in China'. A podobnego Singera, tylko że z całym stołem, mam w przedpokoju - był na wyposażeniu mieszkania, ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam stół od Singera właśnie, "górę" straciłam w zamieszaniu przy sprzedaży mieszkania. Nie mogę przeboleć do dziś...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...