Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

6 października 2013

Blachara.

Przyznaję się, jestem blacharą... Już jakiś czas temu moją uwagę przykuły reprodukcje starych reklam na blaszanych tabliczkach, ale dopiero po wizycie w Jerry's Burger, postanowiłam ozdobić nimi swoją kuchnię. 

Od poprzedniego kuchennego postu, minęło już trochę czasu, a moja kolekcja z motywem babeczek, wzbogaciła się o kilka przedmiotów, min. ozdobny talerz, szklanki i podkładki na stół. 

 
 
Nieco zaplamiona, na dowód, że jest używana a nie tylko wyciągana do zdjęcia ;)
Teraz dodatkowo na ścianie pojawił się zegar z wizerunkiem MM i metalowe tabliczki, wśród których nie zabrakło oczywiście również motywu babeczki. Oprócz klasycznej reprodukcji reklamy coca coli zafundowałam sobie również tabliczkę z nieco przewrotnym hasłem, ale jakże prawdziwym :)


Jestem pewna, że na tych tabliczkach się nie skończy.
Fairy cakes, Clean house - On the wall,
Coca cola - State of Art,
Lucky's Bar, podstawki, talerz - Home&You,
Zegar - Nanu Nana,
Szklanki - Empik.

10 komentarzy:

  1. Jestem naprawdę wielką fanką Twojej kuchni! Pięknie ją urządziłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza kuchnia, jaką widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim przypadku to jest "Blahara" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te tabliczki, szklanki z Empika też super! Stworzyłaś naprawdę klimatyczną i oryginalną kuchnię - aż chciałoby się usiąść przy stoliku i wypić mleczny koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I just fell in love with your kitchen! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. taką blacharą, to możesz spokojnie być:D prześliczne masz te rzeczy...same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah jakie to urocze! :) a tytuł tego nie oddaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze :) <3
    Gdybym jeszcze miała małe krasnoludki, które pomogły by mi od czasu do czasu posprzątać i gotować w tej kuchni... Uszyłabym im nawet pin-up'owe fartuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W oszukiwaniu blaszanych tabliczek trafiłam do Ciebie. Piękna kuchnia i dodatki - tak jak lubię. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...