Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 października 2013

Najłatwiejsze ciasto w świecie – przepis na Halloween.

Najłatwiejsze ciasto w świecie,
Nic, a nic się go nie gniecie,
Ty potrafisz także upiec,
Nawet, gdy nie jesteś zuchem.

Pamiętacie tę piosenkę? Do ciasta dyniowego również pasuje jak ulał. Co roku, po wydrążeniu dyni, powstaje pytanie, jak zagospodarować jej pozostałości. Ja stawiam na ciasto. Ogólnie nie przepadam za słodyczami a w piekarniku piekę raczej mięso, niż ciasto. Ale dla dyniowego placka robię wyjątek :)

W zależności od preferencji, można dać więcej cukru lub przypraw. Ciasto ma tendencję do zakalca (przez dynię), ale w smaku i tak jest rewelacyjne. I choć nie jest to blog kulinarny, poniżej zamieszczam dowód, że przepis wypróbowałam osobiście.
Poznajcie Dyńka, waży 6,5 kg i czeka go ciężki wieczór:
 

2 komentarze:

  1. Dzięki za przepis! Właśnie dziś rano spojrzałam na dynie i zastanawiałam się co też mam z nich wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio zrobiłam risotto z dynią-mniam!
    Widzę jednak, że znowu muszę udać się zza płot do sąsiadki po dynię;).
    Ponoć dynia jak przemarznie jest już do niczego, trzeba się więc spieszyć;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...