Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

12 października 2013

Oldtimer - po American Day.

Co jakiś czas spływają do mnie zdjęcia z dawno minionych sesji, o których już prawie zapomniałam. Kiedy indziej znajduję na dysku zdjęcia, których jakimś cudem nie opublikowałam na blogu w swoim czasie... Postaram się w najbliższym czasie nadrobić nieco zaległości i żeby nie być gołosłowną, pokażę dziś kilka zdjęć z American Day autorstwa Rafała Wójcika.
 

PS. Wybaczcie słaby tytuł posta, nie mam weny...

4 komentarze:

  1. czerwone pończochy to trochę za dużo, ale zdjęcia bardzo fajne, szkoda, że nie ma więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. maaaalo zdjec, podobalo mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :)
    Też liczę na to, że jeszcze kilka zdjęć z tego dnia dostanę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...