Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

23 października 2013

Roses are red.

Jesień to moja ulubiona pora roku... Wiem, pisałam o tym już w zeszłym roku, napiszę pewnie i w przyszłym. Uwielbiam ciepłe dni, długie wieczory i coraz dłuższe cienie, sunące po ziemi. Na Halloween czekam prawie jak na Gwiazdkę, lubię spokój i zadumę Zaduszek, i płomienie świec rozświetlające mrok na cmentarzu.
Kocham jesień za feerię barw, za bogactwo darów natury. Każda wyprawa na rynek, to uczta dla oczu – te wszystkie warzywa i owoce. Zielone, pomarańczowe, czerwone, żółte – wszystkie kolory jesieni. Tylko o tej porze roku spacer za miastem obfituje w orzechy znalezione po drodze, no i grzyby... Jestem zapaloną grzybiarką, godziny spędzone w lesie to dla mnie najlepszy relaks. A każdy kolejny prawdziwek, jest jak wygrana na loterii :)
I właśnie te barwy końca lata i początku jesieni stały się inspiracją do sesji zdjęciowej z fotograficzką i autorką bloga Aleja 57. Czerwona pin-up'owa stylizacja była pomysłem Ani, która pożyczyła mi ten śliczny sweterek widoczny na zdjęciach i zadbała o wszystkie rekwizyty. Musiała się nadźwigać, bo w koszyku zmieściło się aż 2 kilo jabłek!
Jestem bardzo zadowolona z efektów tej współpracy. Mam nadzieję, że spotkamy się z Anią jeszcze nie raz, a wam polecam jej blog: Aleja 57.
modelka: Ina
zdjęcia: Aleja 57

17 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że to napisałaś, że na Halloween czekasz jak na Gwiazdkę. Ja też, ale zawsze jakoś dziwnie mi się do tego przyznać, bo wiadomo, że Gwiazdka, czy też Boże Narodzenie to zupełnie inna ranga. Ale tak właśnie mam. Dom mam "udekorowany" już od połowy października. Jutro będę dekorować słodkości, a w niedzielę "mroczna" imprezka. Halloween jest super! Pozdrowionka - pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą dynię wydrążyłam pod koniec września ;) Takiego tempa nie przebiją nawet hipermarkety ze swoimi świątecznymi promocjami :)

      Usuń
    2. Krytyka Halloween zazwyczaj opiera się na tym, że 'nie polskie' i że wypiera Zaduszki. To drugie to bzdura, bo można świętować oba, a co do polskości - skoro wymiana międzykulturowa jest powszechnie akceptowana na innych polach i nikt nie krzyczy, że film amerykański albo spaghetti nie nasze, dlaczego ograniczać się w wypadku świąt? Wiem, że mamy Dziady, ale Dziady reprezentują zgoła odmienną stylistykę, a na przykład mnie właśnie ona szalenie podoba się w Halloween. To impreza jak każda inna, tylko dużo ładniejsza, z kiczem, ostrymi kolorami i kostiumami. W weekend, żeby na pierwszego listopada spokojnie dojechać do domu (a 31 seans filmowy, choć w tym roku nie Burton, a 'The Rocky Horror Picture Show' :D).
      Świetna stylizacja, zestawienie różnych groszków w podobnej kolorystyce wygląda bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. ALE WSPANIAŁA RETRO SESJA
    ♡ pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Tak bardzo czerwono, że aż bije po oczach energią! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam nadzieję, że naładuję akumulatory na nadchodzącą zimę :)

      Usuń
  4. Jak słodko tej jesieni:)
    Kropki i jabłka uwielbiam!
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Reszta jesieni będzie nieco bardziej stonowana...

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę swobody z jaką pozujesz i... pięknej, jasnej cery.
    Czerwień to zdecydowanie Twój kolor!

    P.S. Też uwielbiam zbierać grzyby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybiarze wszystkich krajów, łączcie się!
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! W czerwieni rzeczywiście niesamowicie Ci do twarzy! :)
    A tak w ogóle to nie wiem, czy Ci to już pisałam, ale uwielbiam Twoją urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja, w czerwonym Ci niezwykle do twarzy. Normalnie napatrzyć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...