Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

18 listopada 2013

Chodźmy dziś na spacer, na przechadzkę w stylu retro...

„Gdybym mógł
Być jak duch
Mieszkałbym w twojej kieszeni
Od jesieni do jesieni”

 
Od jesieni, do jesieni – gdybym mogła, to rok zaczynałby się i kończył właśnie jesienią... Wraz z moją ulubioną porą roku wracam do czerni i bardziej mrocznych zdjęć. Razem z latem odeszły pin-up'owe stylizacje, powracają te spokojniejsze, sięgające do mody lat wcześniejszych. Wreszcie ciemne stroje nikogo nie dziwią, można otulić się ciepłymi dzianinami i futrami.
 

Był to jeden z tych ciepłych październikowych dni, kiedy liście zaczynają opadać i przybierają wszelkie możliwe kolory. I choć mamy już chłodny listopad, to miło wspomnieć złotą jesień.
 
Dzisiejsze zdjęcia są efektem spotkania z fotografem, kryjącym się pod pseudonimem Efilates. Mam nadzieję, że przypadły wam do gustu.

stylizacja:
gorset - Absynt,
bluzka - Pretty Girl,
spódnica - szyta na miarę,
rękawiczki - Ko-moda,
futro - vintage,
buty - Deichmann.

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, niesamowicie podoba mi się makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Makijaż produkcji własnej, tym bardziej mi miło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z liskiem kumpluję się od dzieciństwa :)

      Usuń
  3. Są niesamowite! Uwielbiam oglądać efekty Twoich sesji zdjęciowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fantastyczne, ale lisek rządzi! :)
    No i zatęskniłam za polską, złotą jesienią...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny klimat. A pierwsze zdjęcie wygrało wszystko!
    Pozdrawiam Zusana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, chyba nie jeden, jak Cię zobaczył na tej przechadzce, to padł z zachwytu.
    Super!
    Boska talia - zazdrość ;)))
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na ogół oglądały i wąchały mnie spacerujące pieski...

      Usuń
  7. można by też tak:
    „Gdybym mógł
    Być jak duch
    zamieszkałbym w twojej manszecie
    zaraz po lecie”

    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, nastrojowe, refleksyjne, stylizacja wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia fantastyczne, świetny klimat
    a pierwsza fotografia jest magiczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja i piękni wyszłaś na zdjęciach, pospacerowałam po twoim blogu i zapraszam do mnie na"sukienke w kropki i modę lat 60-tych" oraz naznaczone piętnem czasu, na pewno cos Ci ssie spodoba, mam kolekcje starych gazet zszytych w ogromne księgi,o modzie mam kilka, pozdrawiam :)) Beata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...