Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

26 listopada 2013

Peekaboo! I see you.

Powrót do korzeni, zarówno merytorycznie, jak i kolorystycznie. Wreszcie zamieszczam post typowo „ubraniowy”, oraz potwierdzam, że Lady chadza w czerni. 
Przyznaję, że w związku z natłokiem spraw związanych z organizacją Pin Up & Burlesque Party nie miałam ostatnimi czasy głowy do robienia zdjęć kolejnym zestawom. Poza tym rano i tak bym nie zdążyła, a kiedy wracam do domu jest już kompletnie ciemno. Nie oznacza to jednak, że nie dbam o to, co mam na sobie. Uzbierało mi się kilka ciuchów, które aż się proszą, żeby je pokazać. I tak pierwszy w kolejce był ten oto niepozorny na pierwszy rzut oka sweterek. 
 
Uzupełniony o ołówkową spódnicę i buty na niewielkim obcasie, tworzy image skromnej sekretarki. Jednak jeden rzut oka z innej perspektywy, ujawnia jej drugie, nie tak grzeczne oblicze.
 
Sweter - prezent,
Spódnica - Tesco F&F,
Buty - Deichmann.
Bardzo polubiłam się ostatnio z tą dzianinową spódnicą, jest bardzo wygodna i jednocześnie dobrze wygląda. Proszę, nawet na retro blogu można czasem trafić, na ciuch, będący trendy w sezonie (czy w ogóle jeszcze mówi się trendy, czy to już passe?).
PS. Przypominam o mikołajkowym konkursie!

14 komentarzy:

  1. Sweterek to cała Ty, niby taka stateczna, a tu proszę, nutka perwersji musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sweterek i zazdroszczę. Zachwycałam się nim już na Pin up & Burlesque Party. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uratował mnie przed zapaleniem płuc tego wieczora :)

      Usuń
  3. Kapitalna spódnica. A ten sweterek to zaskakuje, oj, zaskakuje. Podpisuję się pod Panią la Mome - cała Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek to kwintesencja Twojego stylu :)
    Oczywiście zwróciłam też uwagę na T-bary. Piękne są! To chyba aktualna kolekcja? Na Deichmanna zawsze można liczyć, jeśli chodzi o stylowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jesienna kolekcja.
      Od kilku sezonów mają świetne modele w stylu retro.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...