Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

11 listopada 2013

Pin Up & Burlesque Party- syndrom dnia następnego.

Juicy Jane, Betty Q, Lady in black i Vintage Girl.
I nie chodzi mi wcale o kaca... Po tygodniach intensywnych przygotowań nagle nastała cisza i spokój. A ja nie mogę sobie znaleźć miejsca.
Trudno mi pisać relację z imprezy, której właściwie nie widziałam. Choć tym razem nie byłam przez cały czas za kulisami, to dla odmiany stałam na bramce przy wejściu witając gości (przy okazji pozdrawiam serdecznie wszystkie osoby, które mnie poznały i zagadywały). Wcześniej przez kilka godzin próbowałam wspólnie z Dagmarą dopiąć wszystko na ostatni guzik, rozwiązać pojawiające się w trakcie nagłe problemy i myślę, że nam się to udało. I mam nadzieję, że wszyscy wyszli z imprezy zadowoleni.
Poniżej zamieszczam linki do relacji prasowych, które pojawiły się do tej pory w mediach. Jeśli jesteście ciekawi – zapraszam, do czytania i oglądania zdjęć.
Obiektywna Łódź:  
I wreszcie partner naszej imprezy, serwis specjalny Dzień Dobry Łódź: 
Przy okazji, chciałabym gorąco podziękować publiczności – byliście wspaniali!
No i oczywiście dziękuję wszystkim uczestniczkom i uczestnikom tego wydarzenia, bez was i waszego zaangażowania nie dałybyśmy rady.

2 komentarze:

  1. *dosiadła internetu i nadrabia zaległości* Widzę czarne koronki, widzę czarny tiul. Czy pojawi się więcej zdjęć w tym cudzie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...