Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

17 grudnia 2013

Beżowe dodatki.

Zauważyłam, że od dłuższego czasu nie było na blogu postu poświęconemu dodatkom. Ponieważ na co dzień dbam również o ich dobór, postanowiłam szybko nadrobić te braki. Moje zimowe palta są wyłącznie czarne, dlatego staram się urozmaicać je dodatkami w innym kolorze. W poprzednich sezonach stawiałam już na brąz i ostatnio fiolet, w tym roku postanowiłam nieco „rozjaśnić” wizerunek i zainwestowałam w beż. Nie ja jedyna - czarno beżowe zestawy są uniwersalne i ponadczasowe, poniżej zamieszczam zdjęcia inspirujących elegantek.
 
 
Ostatnio bardzo polubiłam ten kolor, jest neutralny, pasuje do wszystkiego i każdy może dobrać dla siebie odpowiedni odcień. 

Do beżowej czapki w stylu lat 20-tych dokupiłam szalik w panterkę - retro i z pazurem. Ostatnia w moje ręce trafiła duża torba z zapięciem markującym bigiel (w rzeczywistości jest na ekspres). Wreszcie mam torbę, w której zmieszczę dosłownie wszystko :) I wreszcie wymarzone, czarne, sznurowane kozaki na obcasie. Zimo przybywaj - jestem gotowa.
Kapelusik - od modystki,
Torba, szalik - nn,
Kozaki - Centro.

9 komentarzy:

  1. Tak jak piszesz beż jest świetny do ożywienia stroju.
    Masz rewelacyjna torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem beż to jeden z najbardziej uniwersalnych, ale też, wbrew pozorom, efektownych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kiedyś uważałam, że jest nudny - ale to nie prawda.

      Usuń
  3. zgadzam sie ze bez i czern sa nie tylko ponadczasowe ale i niesamowicie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twoich kozakach i torbie...:) chyba mam tylko jedną beżową rzecz - apaszkę, jakoś omijałam ten kolor i widzę, że robiłam błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię beż, za to że rozwesela moją ukochaną czerń :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dita jak zwykle bezkonkurencyjna! :)

    Sznurowane kozaki - boskie! ♥ Ja wciąż szukam czarnych :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...