Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

2 grudnia 2013

W stylu Mad Men.

 Choć z reguły nie oglądam seriali, to fenomen Mad Men dotarł nawet do mnie. Zobaczyłam i się zakochałam – nie tyle w fabule, co w scenografii i kostiumach. Dlatego ten post jest moim hołdem złożonym Joan Holloway, kobiecie idealnej – w kwestii wizerunku oczywiście.
 

Klasyczny sweterek z okrągłym dekoltem i ołówkowa spódnica z wysokim stanem stanowią kwintesencję biurowego stylu lat 50 tych. Spódnicę w pepitę kupiłam w internetowym sklepie Lady Pin Up, specjalizującym się odzieży inspirowanej stylem lat 50`tych i 60'tych, podkreślającej klasyczną elegancję i kobiecość. 

Myślę, że ten strój przypadłby Joan do gustu, jak sądzicie? 
Sweterek - nn,
Spódnica - Lady Pin Up,
Buty - CCC.

15 komentarzy:

  1. Myślę, że założyłaby go z największą przyjemnością! Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100%. Wyglądasz olśniewająco w tym zestawie, uwielbiam taką pepitkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda tylko, że nie pracuję do tego w znanej agencji reklamowej ;)

      Usuń
  3. Przecudna ta spódnica *_* Materiał wygląda na porządny, no i świetnie leży.
    Bardzo efektowny zestaw Lady in red! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał jest bardzo porządny i ciepły. Idealny na jesień i zimę.
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Joan byłaby zachwycona! już ją mam przed oczami... jak sunie falując biodrami...uwielbiam Mad Mena i ją!
    a Ty w niczym jej nie ustępujesz!!! pięknie wyglądasz! spódnicy zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Joan za takie sceny :)
    http://www.youtube.com/watch?v=i84IeopxCIk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo do twarzy Ci w takich kolorach. :)
    Joan samą w sobie uwielbiam, chociaż bliższy jest mi styl Betty Draper. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie panie w tym serialu wyglądają olśniewająco :)

      Usuń
  7. Zajrzałam sobie do sklepu Lady pin up, bo spódnica mi się spodobała, a tam nie ma mojego rozmiaru;(
    Więc wzdycham do twojej - Lady in red;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sugeruj się tym co jest na stronie w sklepie. Lady Pin Up specjalizuje się też w szyciu na miarę i jeżeli tylko mają materiał to mogą uszyć.

      Usuń
  8. Wyglądasz obłędnie, jakby wprost przeniesiona z serialu. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...